yiNG ソ 回憶錄
想追回逝去的時光,從來只是縹緲的幻象。
愈是努力去想,愈是變得模糊。
時間是留不住的,任你放多少個鐘,它還是會溜走。
回憶,是世上最美好,也是最殘酷的東西。
不要希望.更不想失望。

2009 年 7 月 5 日  星期日   晴天


可悲 疑惑 分類: 未分類

晚上7點,電視正在播放[星期日檔案]

這集關於近期多宗涉及少女行騙,濫藥等問題作出探討。

我看後,很傷心!!

雖然我不認識事件的當事人,但都替她們的父母傷心呀!!

點解有問題的人愈來愈年紀細??

更加不明白點解有些成長的環境算是富裕家庭,

但她們都覺得生活不開心??

很難明白這班人的想法呀!!!

其實我們一出生就在香港這地方,應該感到高興!!

不明白,真是難明白呀!!




2009 年 7 月 4 日  星期六   雨天


休息一天 愉快 分類: 未分類

哈哈!!今日我day off呀!!~

好耐都冇試過訓得咁開心啦!!

我成9點幾先起身!!

下午就同阿爸出左屯門行!!好耐都冇出過去嚕!!=]

 




2009 年 7 月 3 日  星期五   晴天


分工 愉快 分類: 長沙灣工作

因為呢幾日係美國國慶,所以冇乜eamil入!!開心

所以我就同阿Kit講[我聽日放假]

阿Kit就話[做哂d野先呀!!]

所以我就好乖咁盡量做好我手頭既Job啦!!

差唔多5點鐘,阿Kit問我係咪聽日放假

我好開心咁講[係呀^^]

阿Kit好唔抵得咁話[星期一你就知死!!]

但阿Kit好好人,幫我將手頭上未清既野,分左俾阿Fred&阿Pan聽日做!!=]

但要佢地星期一11點鐘放係我枱面!!

今日我都係做到成6點9先走呀!!開心呀!!~




2009 年 7 月 1 日  星期三   酷熱


keep fit 疲倦 分類: 運動記

我要keep fit呀!!

點解我會有個大肚腩>.<

我要係今年減左佢呀!!

要努力d先得呀!!

比d support我呀!!~

我一定得架

 

---------------------------------------------------

今日係屋企對單,好唔想睇呀!!

愈睇愈攰呀!




2009 年 6 月 30 日  星期二   晴天


再次趺落谷底 無奈 分類: 長沙灣工作

琴日以為差唔多清哂d野!!

點解原來係我的錯覺!!唉>.<

今日Bowie高考放榜呀!!所以佢唔會番!!

我同阿Kit冇左佢,都好傷心呀

覺得多左好多野做咁!!

我又要寄辦,做單,改單,乜鬼都話急!!

我做得邊樣丫??!!

阿Pan好似當左我係Miss咁,

佢做哂d野俾我對,我邊有咁多時間對喎!!

所以我決定左,對埋呢次,明天開始我唔會再對佢做d單啦!!

再對,我做唔到野架!!!

今日我成6點45分先走!!唉!!好慘呀

 



« | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | ... | 229 | »