晚上7點,電視正在播放[星期日檔案]
這集關於近期多宗涉及少女行騙,濫藥等問題作出探討。
我看後,很傷心!!
雖然我不認識事件的當事人,但都替她們的父母傷心呀!!
點解有問題的人愈來愈年紀細??
更加不明白點解有些成長的環境算是富裕家庭,
但她們都覺得生活不開心??
很難明白這班人的想法呀!!!
其實我們一出生就在香港這地方,應該感到高興!!
不明白,真是難明白呀!!
哈哈!!今日我day off呀!!~
好耐都冇試過訓得咁開心啦!!
我成9點幾先起身!!
下午就同阿爸出左屯門行!!好耐都冇出過去嚕!!=]
因為呢幾日係美國國慶,所以冇乜eamil入!!開心
所以我就同阿Kit講[我聽日放假]
阿Kit就話[做哂d野先呀!!]
所以我就好乖咁盡量做好我手頭既Job啦!!
差唔多5點鐘,阿Kit問我係咪聽日放假
我好開心咁講[係呀^^]
阿Kit好唔抵得咁話[星期一你就知死!!]
但阿Kit好好人,幫我將手頭上未清既野,分左俾阿Fred&阿Pan聽日做!!=]
但要佢地星期一11點鐘放係我枱面!!
今日我都係做到成6點9先走呀!!開心呀!!~
我要keep fit呀!!
點解我會有個大肚腩>.<
我要係今年減左佢呀!!
要努力d先得呀!!
比d support我呀!!~
我一定得架
---------------------------------------------------
今日係屋企對單,好唔想睇呀!!
愈睇愈攰呀!
琴日以為差唔多清哂d野!!
點解原來係我的錯覺!!唉>.<
今日Bowie高考放榜呀!!所以佢唔會番!!
我同阿Kit冇左佢,都好傷心呀
覺得多左好多野做咁!!
我又要寄辦,做單,改單,乜鬼都話急!!
我做得邊樣丫??!!
阿Pan好似當左我係Miss咁,
佢做哂d野俾我對,我邊有咁多時間對喎!!
所以我決定左,對埋呢次,明天開始我唔會再對佢做d單啦!!
再對,我做唔到野架!!!
今日我成6點45分先走!!唉!!好慘呀