我想遲d上完哂d堂,出街買野呀!!
我想買好多野呀..eg銀包,長就3,
如果可以我都想買條連身裙or半截裙呀!!因為我都幾想有條呀!!^^
你地會陪我買嗎??????
今日貞貞,清清,巧巧&麗婷黎左我home呀!!
佢地成3點到先黎...我等左你地好耐呀>.<''
巧巧係咁被我玩..哈哈...
貞貞佢地仲買左野食送俾我...多謝哂呀~~
佢地黎左2個鐘就走lu...下次留耐d呀!!!!
p.s.貞貞我岩岩先諗起我未拎上次做野d$$呀!!下次再見到你,你先俾番我呀!!^^
Ca Colon都幾易學...仲講埋造口tim!!
今日仲要做BP(量血壓)...我要聽2次先聽到呀!!!
都幾難聽架!!^^
哈哈!!聽日可以同你地一齊練..好開心呀!!!^^
今日miss都冇乜教過我地野呀!!!成日都係吹水呀!!真無聊!!!
但要做驗血糖,我去到拎起支針,我自己都驚呀!!俾我吉個個都勁驚呀!!!
到我俾人吉個陣,我隻手真係唔想俾佢呀!!真係好驚嘛!!!
今日個喉嚨超超痛呀!!!飲水都痛呀!!+o(
今日我地上高血壓呀!!miss講個心臟點運行時,我真係頭都爆呀!!
4點左右我地要試下用個血壓計,嘩,我隻手超超麻痺呀!!
聽日好似話要做驗血糖,好驚呀!!因為要吉手指呀!!!