自從戈日同sheila..wingki..panda..kico出左街之後,,
就1直留左係屋企..
唔係..琴日都有..琴日朝早11點返學校買書..
差d冇左回事^^
不過好快..都冇人,,,
琴晚發生左件事..
5記得左大概幾點,,
對面間屋唔知做咩事..開住對門..
D人走黎走去..
本來我都唔知..
但係見到個三八家姐企左係到睇..我又睇啦..
開頭以為又係係到嘈交..
但後尾BABA & MAMI & 隔離屋D人都出埋黎睇..
問對面戈個人發生咩事..
我聽唔清楚戈個野講咩..
就聽到話報警..
戈陣..
聽到報警真係嚇死人..
之後我地個個都出左去門口到..
有個人就係到講發生左D咩事..
原來有個野沖沖下澡暈左係次所到..
佢話戈個野中風wo..
又話戈個野隻眼突晒出黎..
之後BABA同隔離屋個叔叔5知係到點整..
整整下戈暈左戈個野就醒返啦..
無幾耐..D警察叔叔都上左黎..
KAKA..好型..再之後..
戈個野就比輪椅推左去醫院啦..
AFTER..散場..如果戈個野有事..戈間就變左凶屋GANA!!
希望戈個野冇事啦..不過我都好似冇見過佢..算啦..告一段落..
今日都係吽左係屋企..
悶到極點..唸住做下功課..執下間房..
但係都冇..哈哈..算啦..今晚先..都係中意夜晚先搞呢D野..
有個人..甩左我2次底..琴日一次今日一次..不過琴日甩5甩都5緊要..
哈哈..算啦 |