MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com

CHeRRy *●瞬 °
人生並不如想像的那麼美麗,,,亦不如想像的那麼醜陋,,,
cherry911021
暱稱: CHERRY瞬
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-03-09
2010.01.25
2009-12-07
2009-11-27
2009-10-18
文章分類
全部 (87)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Emi
panda京
Sheila
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 87
留言總數: 303
今日人氣: 23
累積人氣: 6160
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 8 月 15 日  星期五   晴天


2008-08-15 分類: 未分類

係大6...

haha..几開心..詳情遲d打^^

我唔知道去邊到down msn a!!!

救我>.<

 

2008 年 8 月 11 日  星期一   晴天


2008-08-11 滿足 分類: 未分類

yeah~琴晚同今日成日都玩得好開心...
琴晚9點几10點sheila打黎叫我過威尼斯訓...
哈哈..唸左一陣就應承左啦..
本來係到玩緊msn ge我都要同人講bye bye啦..
之後我就好快咁走去沖澡..換3..
...
搞左一輪之後就同sheila佢d sisters一齊去啦..
haha..途中..sheila好不滿佢個younger sister跟住黎..好好笑..
之後去到威尼斯..等sheila佢家姐帶我地上房..
嗯嗯..果然係一個五星級的家..
好正..kaka..次所最正^^
之後我地就影好多好多相..
感覺有點像中國的同胞們^^"
但係我地都照影..
這可是一個千載難逢的機會!!..
之後我地就係到鋪好d被..
一路食一路睇電視..
哈哈..點知俾sheila禁到去東風台..
有小豬個演唱會睇wo..哈哈..
睇睇睇..
到左2點8左右我地就訓教啦..
仲較定鬧鐘10點8起身tim..
哈哈..係咪好乖呢^^..
但係我同sheila始終都係起5到= =
就呢一幕令我唸返起F.3戈年ge畢業trip..
哈哈..5日4夜..
戈4晚我都係同sheila一齊孖鋪一齊訓ga^^
haha..5知我戈陣有冇博到佢矇呢^^"
而且戈几日..
朝朝都要6點起身執好行李去下一個地方..
真係超5願意起身..
因為戈陣天氣比較寒..
不特只..
個人仲覺得"某"個地方間room裡面好似凍過出面咁..
唸起都寒~~
張床仲要永遠都對住塊mirror..
haha..但係威尼斯就冇呢支歌仔唱啦..
d鏡係晒個次所入面^^
都冇咁驚..
a..琴晚我仲同sheila講左几次話想快d去畢業trip tim..
真係真係好想快d去a!!
我今次要同晒你地咁多個孖鋪^^
講返琴晚..
其實訓得5係咁好..
好似有d咩動靜都會醒咁..
5知點解呢..haha..
a..仲有..sheila佢最細戈個a妹5知係咪驚鬼呢..
我唸應該係..
但係sheila仲係佢耳邊自創鬼故出黎嚇佢..
真係好好笑..
後尾仲彈左句""容popo""定""容mama""出黎..
haha..好好笑..不過戈陣5知點解..今日問返先知^^
雖然訓得5係咁好..
但都玩得几開心ge..
到左今日中午..
sheila佢sister帶左我地几個去食野..
haha..一邊食..一邊係到同sheila傾..
傾戈碟野食..仲係到研究..
同屋企戈d差5多..haha..係咪好白痴呢^^"
食完之後返左上房..再之後行左陣就返屋企啦..
點講呢..返到屋企ge感覺係好舒服..話晒係自己地方..
但係戈到又...aya..5識講tim^^"
各有各好..但始終都係屋企好..話晒有電腦玩..
大概晏就3點几4點..返到屋企..
hea左陣..等sheila電話..
就出大6啦..哈哈..
大概6點11..就同sheila搭巴士去東昇..
因為約左panda..katy..wingki同suki一共6丁友打邊爐..
haha..最後同sheila遲到左10几分鐘^^"
久等啦..
之後食食食..
食到10點几左右就閃啦..
katy..閃得好快a..haha..
咁剩低我地5個就行黑沙灣啦!!
哈哈..我都未聽過!!
本來話行海皮ge..
但到最後都係去5成..
因為.........haha..
打算去ge途中我地好crazy..
why??
because我地好似5識睇紅綠燈咁..
我就同panda互拖下橫衝直撞..
sheila就同wingki suki一直跟住我地後面跑..
不過好爽..未試過..
但5好試..好危險!!..
真係冇唸過今日會咁din..
好high~~haha..
我仲同sheila係條街到原地望住個天空自轉..
感覺好好a!!
好涼..好舒服..而且又几靚^^
後來因為我聽日要返大6..
所以就叫左佢地陪我去comecome買糖食..
kaka..糖a~!!haha..
去到戈陣..個個都話自己好窮..
唉..我都好窮a..大洗左..
冇計啦..鬼叫放假咩..唯有靠返下上大6..
慳返d錢啦..哈哈..白痴ma??
買完之後我就同panda去打巴返屋企啦^^
haha...呢2日過得好開心a~
仲有...thx幫我穩到隻野a~!!
a..panda話呢排黎我個blog戈陣會輕輕地..咁2+仲怕5怕??^^
另外..
琴日同前日都有fd離開澳門..去左第二到"玩"?!
希望你有一個愉快ge旅程啦^^
返黎記得穩我a..haha..
不過我5知返左黎未..
因為我過多几個鐘左右都返大6 na..
2+係凌晨差5多5點..今晚我就打算5訓啦!!!!
哈哈..還點訓一陣就要起身..搞下野黎執下野黎都差5多..
所以就打算5訓啦!!哈哈哈..
呢2日好happy喔..
我地好耐冇成班人together食野啦..
我驚返左大6之後會更加掛住你地a@.@
anyway..我會快d返黎見你地gana..
at last..希望大家都5好發生d咩意外啦^^
再見啦~各位^^
哈哈哈哈..
呢排真係過得好開心..
而且每一日都以^v^去過......

2008 年 8 月 3 日  星期日   晴天


2008-08-03 分類: 未分類

wakaka...有得睇籃球火啦^^

8月ge第3日..

又係係屋企過啦..

點過??訓..傾..玩..

呢d日子就快要把我給淹沒了..

頹廢!!浪費時間!!

但係出面又好鬼死曬..

最重要戈點係冇人約,,

wingki..你講邊個靚仔哥哥??

我身邊冇靚仔ga..你唔好誤會..哈哈..

唉..希望去BBQ戈日千祈唔好咁曬!!

我唔想返黎戈陣變左夠黑炭!!

但係又想玩..唔通真係要付出代價??

明天同panda..sheila..wingki..suki出去買禮物..

哈哈..真係好..唔洗我地唸送咩..

而後日就同瀟灑出..[[唔知佢個名點打..就打呢個算^^"]]

幾日冇見..唔知佢有冇英俊左呢..哈哈..

唉..但見到個太陽就.....................................

有冇人可以走去射左個太陽落黎?????!!!!!

2008 年 8 月 2 日  星期六   晴天


2008-08-02 分類: 未分類

自從戈日同sheila..wingki..panda..kico出左街之後,,

就1直留左係屋企..

唔係..琴日都有..琴日朝早11點返學校買書..

差d冇左回事^^

不過好快..都冇人,,,

琴晚發生左件事..

5記得左大概幾點,,

對面間屋唔知做咩事..開住對門..

D人走黎走去..

本來我都唔知..

但係見到個三八家姐企左係到睇..我又睇啦..

開頭以為又係係到嘈交..

但後尾BABA & MAMI & 隔離屋D人都出埋黎睇..

問對面戈個人發生咩事..

我聽唔清楚戈個野講咩..

就聽到話報警..

戈陣..

聽到報警真係嚇死人..

之後我地個個都出左去門口到..

有個人就係到講發生左D咩事..

原來有個野沖沖下澡暈左係次所到..

佢話戈個野中風wo..

又話戈個野隻眼突晒出黎..

之後BABA同隔離屋個叔叔5知係到點整..

整整下戈暈左戈個野就醒返啦..

無幾耐..D警察叔叔都上左黎..

KAKA..好型..再之後..

戈個野就比輪椅推左去醫院啦..

AFTER..散場..如果戈個野有事..戈間就變左凶屋GANA!!

希望戈個野冇事啦..不過我都好似冇見過佢..算啦..告一段落..

今日都係吽左係屋企..

悶到極點..唸住做下功課..執下間房..

但係都冇..哈哈..算啦..今晚先..都係中意夜晚先搞呢D野..

有個人..甩左我2次底..琴日一次今日一次..不過琴日甩5甩都5緊要..

哈哈..算啦

2008 年 7 月 30 日  星期三   晴天


2008-07-30 分類: 未分類

終於解放啦..

呢一個月已經折磨了我不少..

每日晏就都要返去補math..

有時仲要補埋eng..

最後戈1個星期先難頂..

真係想就咁暈左佢算..乜都5洗理..呵呵

anyway..

2+都已經挨左過去lu^^

...

今日同左panda..sheila..kico同wingki出大6..

hehe..咁岩個個都著晒黑色杉..

夾到絕~~

haha..今日好輕鬆..

好耐都冇呢種感覺..

5知係咪因為放假呢............

哈哈.....................................................

= =...1放假..就5知打咩好..

...................................THE END