6月28..晏就返學校彩排迎賓..輕鬆^^
6月29..F.S畢業典禮..負責企門口迎賓..
幫嘉賓帶花..點知d花5係彩排戈陣ge扣針..變得有小小難度= =因為好驚d針會插死佢地..
同隔離team ge同學1齊企左係門口半個几鐘..就輪班休息..
haha..呢日見到好多人都拎住d花&公仔入黎..好靚..
有1札花特別靚^^真羨慕..
不過到我畢業戈陣都5知屋企人得5得閒..
5得ge話我收穀種都得啦= =
最慘ge係5知1個人可以攞几多張飛..haha..
見到高三ge畢業生..有1種說不出的感覺..
看見她們在哭..
我在想..她們的淚是為自己終於畢業而流..還是因為捨不得而下..
希望有1天我能親身體會到這種心情..而不再感到疑惑..
到左6點半ge時候..
終於完..企到我地呆晒..隻腳冇晒知覺..
2點~6點半..中間休息左几次..唉
題外話..帶我地迎賓組戈個空姐miss好溫柔..皮膚又好又靚女..haha
6月30..對我黎講呢日係好開心ge一日..亦都係好值得去紀念ge一日,,
Sheila--唯一一個一直同我同班左7年ge人..[[計埋高3就8年啦^^]]
同妳生疏左足足有1年ge時間..
期間我都會唸一個問題:::
""我地明明可以好幸運地繼續同一班..但係點解會距離得咁遠..問題出左係邊..""
但係今日ge我已經5會再唸呢個問題..
與其去唸問題發生ge原因..倒不如去尋找解決ge方法..
踏出第1步其實冇想像之中咁難..但前提係要有勇氣去行出第1步..
今日..我終於""穩返""我地以前1齊玩1齊笑ge感覺..
雖然隔左1年..
但完全5覺得陌生..
我感覺到我地之間本來ge默契仍然存在^^ [[哈哈..5知係咪我地一齊訓過呢^^]]
wingki..我5會漏左妳ga..可能因為妳..我地今日先會有數之不盡ge話題..Thank you^^
6月30日..總算為難挨ge6月畫上一句號。
For everyone...凡事只要願意踏出第一步..可能會有出乎意料的收穫^^ |