MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com

CHeRRy *●瞬 °
人生並不如想像的那麼美麗,,,亦不如想像的那麼醜陋,,,
cherry911021
暱稱: CHERRY瞬
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-03-09
2010.01.25
2009-12-07
2009-11-27
2009-10-18
文章分類
全部 (87)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Emi
panda京
Sheila
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 87
留言總數: 303
今日人氣: 23
累積人氣: 6220
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 28 日  星期一   晴天


2008-07-28 分類: 未分類

最終還是走了..留下的..也就只有遺憾..不橨..回憶..和眼淚..

......

心情還是處於低谷狀態..

自知哭了過後..

結果終究不會改變..

但仍是有種想要哭的衝動..

...

對於這件事..這所學校..那個小人<--眾所周知的那位

我已不想再多說些什麼..

只覺得太可笑..

也體會到..

什麼是落井下石..

火上加油..

什麼是..人情冷暖!!

 

....妳們猜猜這是誰??..

2008 年 7 月 21 日  星期一   晴天


2008-07-21 分類: 未分類

今日晏就放學..

katy panda同emi上左黎我屋企做埋份美術佢..

仲有睇相"""secret"""

哈哈..終於搞點啦..

我地幅砌圖a^^

完成品--上色前..

上色後..

 

佢地走左之後我係到整理返以前ge貼紙相..

竟然比我發現到可以將佢由細變大

不過得幾張可以

2008 年 7 月 20 日  星期日   晴天


2008-07-20 分類: 未分類

今日成日留左係屋企..

唉..無人約..自己又5知想去邊..

所以就冇街去啦..

不過出面好似好熱..

係屋企有點無聊但又有點爽..

琴晚with mami and +姐係到睇miss HK..

無癮!!

關於語文個drama..<<救風塵>>

琴日晏就佢地係到抽角色..

我得個望字..

katy佢地5比我抽..

要我做正旦..趙盼兒..

我唸係時候要揣摩一下如何做好一名風塵女子啦..哈哈

 

 

2008 年 7 月 16 日  星期三   晴天


2008-07-16 分類: 未分類

今日去左科大參觀,,,

好玩又5算得好玩,,5好玩又5算得5好玩,,,

不過一開始影大合照戈陣真係晒到我地死...

超大太陽的,,,

之後去左5知什麼"生滋"室聽講解,,,

再去個5知乜室到聽個5知乜人講野..

戈個人好冷= =!!!

講野戈真個樣好好笑..

不過呢d IT野真係好複雜..

最好玩ge係去睇關於救人ge地方..[[5記得叫咩]]

戈到d假人假公仔都几真..仲有架救護車..

而且戈個假bb都好有手感下..

仲有d比野燒親ge手..比野吉穿面ge人..

氣胸ge bb..條5知咩腸生左出黎ge bb..好多..

and 戈d儀器..3D..好逼真..

仲有仲有..

戈個解剖室..隔離戈個5知乜室..

裡面好嚇人..

因為裡面有好多用防腐劑+水浸住ge 5同ge人ge部分!!

好核突><

其實我好想去睇下個模擬法庭..

但係佢話戈到冇開wo..失望!!

11點8坐車走人..

係a!soso今日比我地班同學發掘左樣新野..

擦鞋..haha

搭車返黎ge過程真係好好笑..

5知soso真自拍定假自拍呢??

我仲記得佢舉起左2隻手指戈陣..

我地得個呆+笑..

今日emi仲偷影左佢好多相tim..

emi仲話要幫佢整返個相簿post上網wo..

因為佢真係好...................

""靚""

2008 年 6 月 30 日  星期一   驟雨


不變的友誼 滿足 分類: 未分類

6月28..晏就返學校彩排迎賓..輕鬆^^

6月29..F.S畢業典禮..負責企門口迎賓..

幫嘉賓帶花..點知d花5係彩排戈陣ge扣針..變得有小小難度= =因為好驚d針會插死佢地..

同隔離team ge同學1齊企左係門口半個几鐘..就輪班休息..

haha..呢日見到好多人都拎住d花&公仔入黎..好靚..

有1札花特別靚^^真羨慕..

不過到我畢業戈陣都5知屋企人得5得閒..

5得ge話我收穀種都得啦= =

最慘ge係5知1個人可以攞几多張飛..haha..

見到高三ge畢業生..有1種說不出的感覺..

看見她們在哭..

我在想..她們的淚是為自己終於畢業而流..還是因為捨不得而下..

希望有1天我能親身體會到這種心情..而不再感到疑惑..

到左6點半ge時候..

終於完..企到我地呆晒..隻腳冇晒知覺..

2點~6點半..中間休息左几次..唉

題外話..帶我地迎賓組戈個空姐miss好溫柔..皮膚又好又靚女..haha

 

6月30..對我黎講呢日係好開心ge一日..亦都係好值得去紀念ge一日,,

Sheila--唯一一個一直同我同班左7年ge人..[[計埋高3就8年啦^^]]

同妳生疏左足足有1年ge時間..

期間我都會唸一個問題:::

""我地明明可以好幸運地繼續同一班..但係點解會距離得咁遠..問題出左係邊..""

但係今日ge我已經5會再唸呢個問題..

與其去唸問題發生ge原因..倒不如去尋找解決ge方法..

踏出第1步其實冇想像之中咁難..但前提係要有勇氣去行出第1步..

今日..我終於""穩返""我地以前1齊玩1齊笑ge感覺..

雖然隔左1年..

但完全5覺得陌生..

我感覺到我地之間本來ge默契仍然存在^^  [[哈哈..5知係咪我地一齊訓過呢^^]]

wingki..我5會漏左妳ga..可能因為妳..我地今日先會有數之不盡ge話題..Thank you^^

6月30日..總算為難挨ge6月畫上一句號。

For everyone...凡事只要願意踏出第一步..可能會有出乎意料的收穫^^