MySpace Playlist at MixPod.com
聽朝返去攞成績表..
晏就彩排><
5想做迎賓a!!
----------------------------------------------THE END
訓5著a!!!...唉..由2+開始要自己1個返學na..感覺不太對勁!!唉唉唉...
下1年婆婆做我地ge class teacher..5知佢好d定lulu好d呢...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~THE END...
乜都完晒啦...電腦都交埋...爽爆!!
晚晚都3點几訓..真係挨到人都頹!!
今晚終於可以悠栽悠栽咁係屋企on下line...睇下電視...訓下教...
聽日就要溫習啦..星期5開始考試..考到下星期4><
如果今晚5訓返教好ge...
聽日可能就挨5到夜gana>.<
最後1段lu..真係要多多努力a同學們^^"
真係完左啦..
付出左ge努力真係冇白費到a!!
好開心^^
琴晚訓左2個鐘咋..
今朝6點几起左身..
跟住打比d同學仔..
部電腦都係今朝起身先刪..
7點半返到school..
頂..5比人上課室..
學校d a嬸..
成日都話5負責5負責..
有d咩好負責!!..
係咁ge話早知我地就5洗咁早返na..
7點半返到去8點3先比人上課室..仲要比蚊咬!!
搞到今朝彩排得戈1次..
超緊張lo戈陣..
又驚d時間會over左..
不過好彩到正式戈陣都好順利^^"
kaka..第1組都有第1組ge好處..
完左之後我地鬆到爆啦!!
勁happy~
去左食m記..之後再返學校流連..
我地坐係課室門口玩pair牌..
好鬼鼠a我地..kaka..不過好好玩..
後尾miss amy話我地組做得好..好彩~
安慰又好咩都好啦..
都算係1種鼓勵..
而且我地做得比預期中好左na..
真係好慶幸我地ge係miss amy比分~~
不過我地返去ge目的係為左睇犯眾憎oral..
佢真係悶到................
講黎講到都係講content..
而家真係完左啦..
所以今日同左panda出去行街..
好累a..見到好多x人x士..
今晚得返自己1支公係屋企..
1於溫晒語文先訓!!
岩岩係KICO屋企返黎,,[[SOCIETY AND I >.<]]..
累死了..建華行返黎台山..哈哈
令我唸返起之前去KICO屋企到做個搞搞盒..
又係差5多呢個TIME返屋企..
不過戈陣得自己1個..真的好嚇人..
但今次就有PANDA仔 AND 伊面..感覺好很多^^
對於份SOCEITY AND I..
查實我覺得我地組已經不錯啦..
雖然做呢份報告係好辛苦..
定題目..機長..
SET問題..
去機場穩機長..
被機場GE人拒絕..
改題目..荷官..
再SET問題..
得到DEALER GE答案..
開始做報告..
唸唸唸..作作作..
不停翻譯..
再執..
直到5月21日..
交報告..
5月24日..
穩MISS AMY..
得到佢GE意見後..
唸PRESENTATION要點PRE..
劇本..翻譯..角色..彩排..
呢2日中午都係學校彩排..
我地呢段時間以來GE辛苦..
聽日將會係15分鐘內結束..
最後想打句...大家都很棒~!!
讚~!!
雖然辛苦..但係就學到好多野..
呢段時間..
經常比我係MSN到見同我共同作戰GE人^^
所以到第二朝..冇乜邊几個係精神..
上堂仲成日釣魚..甚至訓鬼著左..
因為5單指係SOCIETY AND I..
仲有其他科GE HW..TEST..
真係應接不暇..
SO..有時候都會忙裡偷閑..
但係..偷完閑後..
自己就要比平時額外努力去做返多D..
聽日第1組就係我地啦..
8點30分..
其實咁都几好GE..
快D搞點佢..
仲有電腦考試未做..仲有語文考默未溫..
加油啦..
我聽日會打比你地叫你地起身AND帶野GA啦!!
7點半學校見啦組員們!!
等我地黎多次最後GE彩排啦..