MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com

CHeRRy *●瞬 °
人生並不如想像的那麼美麗,,,亦不如想像的那麼醜陋,,,
cherry911021
暱稱: CHERRY瞬
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-03-09
2010.01.25
2009-12-07
2009-11-27
2009-10-18
文章分類
全部 (87)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Emi
panda京
Sheila
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 87
留言總數: 303
今日人氣: 14
累積人氣: 6127
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 27 日  星期五   晴天


2008-06-27 分類: 未分類

聽朝返去攞成績表..

晏就彩排><

5想做迎賓a!!

----------------------------------------------THE END

2008 年 6 月 17 日  星期二   雨天


2008-06-17 分類: 未分類

 訓5著a!!!...唉..由2+開始要自己1個返學na..感覺不太對勁!!唉唉唉...

下1年婆婆做我地ge class teacher..5知佢好d定lulu好d呢...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~THE END...

2008 年 6 月 4 日  星期三   晴天


2008-06-04 分類: 未分類

乜都完晒啦...電腦都交埋...爽爆!!

晚晚都3點几訓..真係挨到人都頹!!

今晚終於可以悠栽悠栽咁係屋企on下line...睇下電視...訓下教...

聽日就要溫習啦..星期5開始考試..考到下星期4><

如果今晚5訓返教好ge...

聽日可能就挨5到夜gana>.<

最後1段lu..真係要多多努力a同學們^^"

2008 年 5 月 31 日  星期六   時晴時雨


2008-05-31 分類: 未分類

真係完左啦..

付出左ge努力真係冇白費到a!!

好開心^^

琴晚訓左2個鐘咋..

今朝6點几起左身..

跟住打比d同學仔..

部電腦都係今朝起身先刪..

7點半返到school..

頂..5比人上課室..

學校d a嬸..

成日都話5負責5負責..

有d咩好負責!!..

係咁ge話早知我地就5洗咁早返na..

7點半返到去8點3先比人上課室..仲要比蚊咬!!

搞到今朝彩排得戈1次..

超緊張lo戈陣..

又驚d時間會over左..

不過好彩到正式戈陣都好順利^^"

kaka..第1組都有第1組ge好處..

完左之後我地鬆到爆啦!!

勁happy~

去左食m記..之後再返學校流連..

我地坐係課室門口玩pair牌..

好鬼鼠a我地..kaka..不過好好玩..

後尾miss amy話我地組做得好..好彩~

安慰又好咩都好啦..

都算係1種鼓勵..

而且我地做得比預期中好左na..

真係好慶幸我地ge係miss amy比分~~

不過我地返去ge目的係為左睇犯眾憎oral..

佢真係悶到................

講黎講到都係講content..

而家真係完左啦..

所以今日同左panda出去行街..

好累a..見到好多x人x士..

今晚得返自己1支公係屋企..

1於溫晒語文先訓!!

2008-05-31 分類: 未分類

岩岩係KICO屋企返黎,,[[SOCIETY AND I >.<]]..

累死了..建華行返黎台山..哈哈

令我唸返起之前去KICO屋企到做個搞搞盒..

又係差5多呢個TIME返屋企..

不過戈陣得自己1個..真的好嚇人..

但今次就有PANDA仔 AND 伊面..感覺好很多^^

對於份SOCEITY AND I..

查實我覺得我地組已經不錯啦..

雖然做呢份報告係好辛苦..

定題目..機長..

SET問題..

去機場穩機長..

被機場GE人拒絕..

改題目..荷官..

再SET問題..

得到DEALER GE答案..

開始做報告..

唸唸唸..作作作..

不停翻譯..

再執..

直到5月21日..

交報告..

5月24日..

穩MISS AMY..

得到佢GE意見後..

再執..

唸PRESENTATION要點PRE..

劇本..翻譯..角色..彩排..

呢2日中午都係學校彩排..

我地呢段時間以來GE辛苦..

聽日將會係15分鐘內結束..

最後想打句...大家都很棒~!!

讚~!!

雖然辛苦..但係就學到好多野..

呢段時間..

經常比我係MSN到見同我共同作戰GE人^^

所以到第二朝..冇乜邊几個係精神..

上堂仲成日釣魚..甚至訓鬼著左..

因為5單指係SOCIETY AND I..

仲有其他科GE HW..TEST..

真係應接不暇..

SO..有時候都會忙裡偷閑..

但係..偷完閑後..

自己就要比平時額外努力去做返多D..

聽日第1組就係我地啦..

8點30分..

其實咁都几好GE..

快D搞點佢..

仲有電腦考試未做..仲有語文考默未溫..

加油啦..

我聽日會打比你地叫你地起身AND帶野GA啦!!

7點半學校見啦組員們!!

等我地黎多次最後GE彩排啦..