哈哈...[[2+食緊伊面最5中意ge"提子"糖^^"]]
今日第3堂第4第5堂去左藝術博物館睇羅浮宮--文明序曲..
kaka..5洗上半堂數學~~
今次呢個展覽我覺得5錯..
d雕像..
超巨大!!超逼真!!
之但係個個個樣都好似差不多..
係pose唔同..
原來每個人背後都有好多故仔gawo..
有d仲好白痴gatim..
不過佢地d名都好好聽~
過程中..
最5好ge..
莫過於同"佢"1齊..
聽到佢講野真係好想1巴車埋去..
相信全班同學都有呢個衝動!!
今日仲無端端比佢叫我"食kea"..
超黑人憎!!!
最抵死ge係佢講完呢句之後d人係到鬧佢..
佢正係趴左係張台到=.=!!
而當我返返埋個位到ge時候..
我同wing都見到佢望左過黎..
好彩開左燈..
如果5係真係嚇死..
...
今日好好彩!!
Drama未到我地組..
等我地仲唸定咁多借口..
中午仲買包返學校排話劇..
唉..邊個有玩具槍或者有玩具水槍..同埋玩具劍a??
借比我a5該!!
完左個drama後1定完正無缺咁還返比你ga!!
...
今日要測體育..
跑操場15個圈..
好多謝katy同panda係我1路跑戈陣提我!!
跑到5知第10几個戈陣已經好想訓低gana..
如果係上年我實神早訓低左lu..
不過唸唸下..
還店都跑左1大半..
都係跑埋佢..
因為實在5想重新再跑15個..
哈哈..[[點解上一年我5咁唸呢??搞到白白跑多左10几個圈]]
跑完之後5理3721..
即係扑係地下到..
眼同腦都1片空白..
又行5到..
戈陣我渴望ge..
5係1枝水..5係1張鄧..
而係1張床!!
哈哈..
好多謝d同學1直扶住我a!!
5該晒你地^^
我2+好晒na!!
行到直線啦 |