MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com

CHeRRy *●瞬 °
人生並不如想像的那麼美麗,,,亦不如想像的那麼醜陋,,,
cherry911021
暱稱: CHERRY瞬
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-03-09
2010.01.25
2009-12-07
2009-11-27
2009-10-18
文章分類
全部 (87)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Emi
panda京
Sheila
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 87
留言總數: 303
今日人氣: 16
累積人氣: 6153
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 12 日  星期一   晴天


2008-05-12 分類: 未分類

今日  返學

本來到我地做drama ge..

但係張kico出5到聲..

所以就下個星期1先再做..

maybe可以加小小new idea上去^^"

今日自修堂戈8個字直情係到吹水..

好不容易等到5點鐘..

放學~~

約左panda陪我去補買返份禮物送比mami..

因為琴日買5到!!

第1站去左800伴..

打算如果都都睇5岩ge話就去買d護膚品比mami..

點知..

左行行右行行..

上行行下行行..

比我係最頂戈層見到d按摩cool荀..

kaka..之後就買左佢na..

after,,

同panda就去左comecome..

行左陣..

順便係comecome到buy左個晚餐..

波仔ge"白汁粟米玉粒意粉"..

返到屋企之後叮左佢黎食..

跟左就包禮物na..

P.S : thank you panda ~~

2008 年 5 月 11 日  星期日   晴天


2008-05-11 分類: 未分類

 5/11 HAPPY MAMA DAY^^

天氣真好~~

本來今朝7點几起左下身GE..

但係點知又訓返..唉..

今日晏就係屋企排話劇..

2點排到4點半..

排左4..5次左右..

哈哈..

排得多果然5同D GE..

時間多亦都5同D GE..

等我地可以順便正埋道具同戲服..

希望聽日可以順利完成個DRAMA NA..

我5想再拖落去NA..

快D搞點佢又可以少一樣野煩^^"

夜晚同左panda去新馬路and水坑尾..

跟住去左小泉到食野..

冷笑話~好冷~

...

琴日返左學校開彌撒..

換左神父..

講野冇之前戈個咁流暢..

悶到抽筋咁制..

去到LAST戈PART先醒返D..

而且又溫馨..KAKA

就黎做人MAMI同做左戈地MAMI戈D MISSA嬸都出去比戈2個神父壓下個頭..

BACKGROUNDMUSIC係"世上只有"..

不錯~~

修女5係到..

個彌撒同之前真係相差頗遠..

2008 年 5 月 9 日  星期五   晴天


2008-05-09 分類: 未分類

哈哈..返埋聽日彌撒就死得na~~

下個星期又開始多野做..

society and i都未寫..

又要作篇議論文比鄭軼..仲要下星期3交..

好彩星期2晏就放假遮..

哈哈..

今日督課堂嚇死..

wing突然拍我背脊..

之後傳頂假髮比我..

超恐怖..

之前睇戈陣都5覺得頂假髮得人驚..

 但係今日係係我毫無準備ge情況之下見到..

真係咪話5可怕..

跟住我傳比panda..

panda同我一模一樣反應..kaka

我唸都嚇親panda na^^

2008 年 5 月 6 日  星期二   晴天


2008-05-06 分類: 未分類

哈哈...[[2+食緊伊面最5中意ge"提子"糖^^"]]

今日第3堂第4第5堂去左藝術博物館睇羅浮宮--文明序曲..

kaka..5洗上半堂數學~~

今次呢個展覽我覺得5錯..

d雕像..

超巨大!!超逼真!!

之但係個個個樣都好似差不多..

係pose唔同..

原來每個人背後都有好多故仔gawo..

有d仲好白痴gatim..

不過佢地d名都好好聽~

過程中..

最5好ge..

莫過於同"佢"1齊..

聽到佢講野真係好想1巴車埋去..

相信全班同學都有呢個衝動!!

今日仲無端端比佢叫我"食kea"..

超黑人憎!!!

最抵死ge係佢講完呢句之後d人係到鬧佢..

佢正係趴左係張台到=.=!!

而當我返返埋個位到ge時候..

我同wing都見到佢望左過黎..

好彩開左燈..

如果5係真係嚇死..

...

今日好好彩!!

Drama未到我地組..

等我地仲唸定咁多借口..

中午仲買包返學校排話劇..

唉..邊個有玩具槍或者有玩具水槍..同埋玩具劍a??

借比我a5該!!

完左個drama後1定完正無缺咁還返比你ga!!

...

今日要測體育..

跑操場15個圈..

好多謝katy同panda係我1路跑戈陣提我!!

跑到5知第10几個戈陣已經好想訓低gana..

如果係上年我實神早訓低左lu..

不過唸唸下..

還店都跑左1大半..

都係跑埋佢..

因為實在5想重新再跑15個..

哈哈..[[點解上一年我5咁唸呢??搞到白白跑多左10几個圈]]

跑完之後5理3721..

即係扑係地下到..

眼同腦都1片空白..

又行5到..

戈陣我渴望ge..

5係1枝水..5係1張鄧..

而係1張床!!

哈哈..

好多謝d同學1直扶住我a!!

5該晒你地^^

我2+好晒na!!

行到直線啦

2008 年 5 月 3 日  星期六   晴天


2008-05-03 分類: 未分類

估5到今日要返學..

等我仲以為有假放tim..

點知都要返戈個几鐘..

雖然琴晚晏訓教今朝早起身..

但係精神都几好..

不過返到學校戈陣就開始眼訓啦..

所以..今朝返學戈段時間就同katy係到畫野..

因為judy比我地聽戈首都5知乜鬼song..又5好聽又細聲..

haha..係戈陣我地畫完左3個witches..

katy畫到佢地好奸a..岩晒^^

d畫仲未畫好..

不過會盡快gana..

2+首先要去做左電腦先~~