噢no..
懶na懶na又懶na..
開左呢個blog几日都無打野..
不要得不要得
打返星期六先..
[[會不會扯得太遠呢??只不過這天真的很有紀念價值!!]]
呢日好好玩..
影左3次相..去左鉅記..信達..卓悅..ROXY..八佰伴..
仲有冇呢??
哈哈..仲有去左食飯..
5記得叫panda sd d相比我睇下tim..
戈晚11點返到屋企..
之後腳痛>.<
不過...都抵ge^^
唉..都5知點解..
坐戈個邊疆位好似硬係抄5到notes咁..
please tell me why??!!
今日中午開完戈個會之後同左emi去buy壁報ge材料..
仲buy左個file tim..
不過好似好低b咁>.<
哈哈..之後因為驚5夠time a..
所以去買左個包拎返school食..
之後自修堂就開始做壁報na..
希望個製成品可以好完美咁呈現比大家睇啦!!
加油!!
放左學之後同emi and kico上左台玩冰冰波a..
勁熱!!
聽日又上3堂math na..
又加油!!

比卡超a sir走了...收到佢ge mail...好感動a

咸蛋超人託世
生命 鄭愁予
滑落過長空的下坡,我是熄了燈的流星
正乘夜雨的微涼,趕一程赴賭的路
待投擲的生命如雨點,在湖上激起一夜的迷霧
夠了,生命如此的短,竟短得如此的華美! |