MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com

CHeRRy *●瞬 °
人生並不如想像的那麼美麗,,,亦不如想像的那麼醜陋,,,
cherry911021
暱稱: CHERRY瞬
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-03-09
2010.01.25
2009-12-07
2009-11-27
2009-10-18
文章分類
全部 (87)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Emi
panda京
Sheila
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 87
留言總數: 303
今日人氣: 7
累積人氣: 6104
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 6 日  星期一   晴天


2009-04-06 分類: 未分類

今天..

約了豬乸..korine wingki suki一起溫習..

然後panda也來了..((haha..panda做了黑寡婦a~~))

忘記了几多點..

wingki and suki先走..

剩下我 panda sheila korine4人..

但我們不是溫習..((因為已經溫好了..哈哈..))

而是在閒聊說笑打机等..

發生了不少趣事..

由其事痴利根..

wingki未走時發生了一次.,,,,

wingki走了後又發生了一次..

直到11點半我們才散band~

5點~11點半..

suki明天就要retake reading了..加油啊^^

豬乸..約定你星期3早上7點..不是甩我底!!

korine..你來join我們嗎??

哈哈..去睇陀槍師姐lu~~

2009 年 4 月 5 日  星期日   晴天


2009-04-05 分類: 未分類

昨天和korine panda wingki仲有"""豬乸"""一起做壽司..

本來約了10點..但後來改了10點半,,

這是我們的共同特色^^

因為剛洗完頭..就把頭包一包..

點知豬乸來了..

她是第1個到的人..

我們就開始搞了一陣子..

然後她們一個一個都來了..

wingki帶了大菜高給我們吃..

korine帶了意粉給我們吃..謝謝korine和她的mami^^

我們大搞了一輪..

wa..終於完成了!!

買相真的很好a!!

而且也很好玩..

我們大概做到了2點多3點多吧..

然後打電話給din樺..

一起去鴨仔河打羽毛波..

haha...

玩得起開心..

遇見了林+x..

都冇變..

都係咁ge樣...

然後她們去踩他的場..

我們又過去了..

超多蚊!!

最憎就係d蚊..

到左7點左右我地返返去我地個"鬥"到..

再打過..再食過..

好好玩a..成大個空地都係我地的!!

我和彭丹vs豬乸and雞乸..

哈哈..諗返起都好笑..

竟然5知點解會分做呢2 team..

開始打了..首先豬乸win了我們一局..

一支大炮!

然後我和丹丹win返佢地..

大炮無左lu~

然後我們又win了..

一支大炮a!!

可惜最後一局她們又追上來了..

到最後..個個都冇大炮

打和收場^^yeah~

當我地係到打ge時候..不停係到叫..又笑..超嘈.

聲都沙埋..

好舒服a..wahaha~!

而且好好玩...好開心的一天..謝謝你們^^

((製成品!!!!

忘記了几點..我們走人了..

這天的壽司野餐聚會到此結束..期待下一次的聚會^^

 

2009 年 4 月 3 日  星期五   晴天


2009-04-03 分類: 未分類

昨天放學後與korine panda sheila出去到處走走..

理所當然地..到處都洋溢著我們的傻笑聲^^

我們先到新天地..再會合sheila..

再到數碼城..百佳..小熊貓..來來..新苗..

我同sheila係來來到發現左個問題...

就係當我地4個一齊ge時候就1定1定會笑到5識停..

係小熊貓ge時候幸好只有我地..

如果5係一定嚇死人..因為我地係到瘋狂地笑..

10點多的時候回到家..明明在上堂ge時候訓左陣..但都很累!!

所以連功課都無做就去左訓..

訓到今朝..

返到課室就係到抄問答..

好眼訓..

晏就返學又係同sheila panda korine出去買野..

哈哈..

本來得我同korine同panda..

之後我地行到祐漢時..

打左通tel比sheila..騙佢出黎..哈哈

之後再一起去吃東西..

再去買東西..

哈哈...我地又係係到笑..

突然又想起sheila昨天撞邪的畫面..笑死人lu~

panda說明天早上要9點到我家..

korine要我6點起床=,=

...

明天見啦朋友們^^

2009 年 4 月 2 日  星期四   晴天


2009-04-02 分類: 未分類

今日係學校ge英文日..

所以panda係前日就約左我地咁多人去食早餐..

仲一定要7點到=,=

由於篇作文未作好..所以只好一路食一路作..哈

今年都係spelling bee..而5係做drama..

可能今年冇我地級份參賽..

所以我地返到去都好悶..

我就係到同panda吹下水..偶爾訓一訓..

睇個比賽睇到我同panda超無奈..

錯ge又話岩..岩ge又話錯-,-

又係到起雞皮..

等左超耐先放學..

返屋企訓左一個鐘..好彩識醒..

晏就仲要返餘暇..

我同sheila因為某些事而整喊左din樺..

真係好對5住!!

哈哈..同佢一齊就一齊啦..反正我都係當佢冇到..

有陣時可以比我笑下仲好tim..

sheila講得岩..係呢d時候..就會咁做..

晏就放學同sheila korine wingki出左去..

4人行..全程除左笑..都係笑..

笑到d人應該覺得我地係傻的..

一路行一路笑..一路食又一路笑..

即使係冇point的..我地都會大笑一餐..

如果panda同katy佢地都係到咁就好了......

2009 年 3 月 31 日  星期二   晴天


2009-03-31 分類: 未分類

昨天晚上從9點半就一直昏睡到今天早上...

但怎麼好像越睡越倦的樣子??今天過得還ok啦..

但週會堂真的很想睡..

可是一陣陣的陰風..令我和panda都感都很寒..

一陣陣的笑聲..令我們都睡不著>,<

眼見坐在我右邊的yanny黃同學..

從一坐下的那一刻開始就跟我說她要睡了..

沒想到她真的睡了一整個週會..

到最後我就把她叫醒回課室了..

今天仍是在溫習..吹水..笑..玩..食..的時間中渡過..

溫習--math & history..

食--korine拿了大菜糕給我們吃..小息的時候就躲在課室偷吃^^

笑--什麼也笑..

吹水--什麼也吹..

玩--什麼也玩..

今天歷史堂經常在笑...B for dog??到底是誰說的??

放學就跟豬乸和korine去圖書館借書..

哈哈..""具多芬的眼淚""我覺得是一本不錯的書..

然後去吃東西..

眼淚都流出來了..

死豬乸..這個仇我一定會報的!!

坐我隔壁的那位同學..你不要不開心了..

今天你真的把我嚇壞..

有什麼不開心就跟我說吧,,

坐在你附近的人都是可靠又可信的人!!

在你隔壁但又安慰不到你..對不起呢!!

但幸好能夠令你笑..

你就不要再鬱悶了..不要再擔心,,

現在的結果仍是未知之數..

振作起來吧^^

至多..聽日晏就返去比你摸到夠..meet到夠..打到夠..嗲到夠啦..

don't worry.. be happy^^