北京d相實在太多!!!!
12月8日
敬師日..
呢日係我係FS ge最後一個敬師日..
我發覺..上左高三後..
咩都好似要加個"最後"2隻字..
er..節目是多了..
但我地班個位就一般般..
所以大多數都係玩傾笑and偷食..
panda korine sheila仲玩個5知几多分鐘5可以出聲ge game=,=
完晒d節目之後..
我地就開始送野比miss a sir..
當然不少得班主任..Miss Amy..仲有張sir..
then..影左d相..個敬師日咁就完左了..
之後ge時間都係準備12月9 ge畢旅..
雖然已經提早執左..
但都係要執到好夜..
12月9日
朝早要返學..
不過都冇咩心机上..
晏就開始去畢旅..
同奸夫一齊去机場..
早到左超多=,=
去到見到李麗屎自己一個玩NDS..
haha..佢仲早到..
之後玩下電話傾下計影下相就夠鐘check in..
戈個5知係咪導遊ge導遊幫我同戈個靚女講話我同豬乸要一齊坐..
所以就1齊坐啦..
坐左就3粒鐘ge時間..終於到左北京首都机場..
好大下..
之後坐輕軌..
***我最討厭就係認領行李>.<
搞左輪就去我地連續5晚要住ge hotel..
金橋國際..
個人覺得5錯^^
最得ge係5會好似初3咁沖沖下澡冇熱水-,-
又搞左一輪..
張2張床2合為1先訓...
12月10日
今朝好早起左身..
haha..好好彩..
可以見到北京今年第1場雪..
好興奮^^
國家大劇院>天安門>故宮>蒙古自助餐(食左一樣野..搞到嘔)
前門大柵欄商業街>5知咩商場(戈到d人超衰)>木泰(ha..超好笑戈個司儀..野食就1般na..)
呢晚都係好普通..
but開始有d5舒服了..
有d5好ge預感..
12月11日
超級早起身..
睇升旗>大小胡同>"公"王府>食粵菜(好佩)>水立方鳥巢>清華>打邊爐
真係嚴重左..
日日都好累..
又冷..
返到酒店都好想可以好似panda咁..
即灘!!
12月12日
天主教南堂>天壇>三隻耳(好正)>抗日戰爭紀念館>盧溝橋>便宜坊(又有隻鴨仔啦)
盧溝橋個景真係好靚!!
又其是個夕陽!!
夜晚上左豬乸到玩琴棉胎..玩玩下比jay ge指甲插到入第4隻手指到..
以為冇咩事..不過都係有血..
但冇理到..
jay仲話邊個輸左就要過坊眾房敲門..
haha..
玩極都5完!!
之後鋤下dee..
panda超好笑..
笑到肚痛..
haha..玩得好開心..
玩到2點係佢地訓埋..
12月13日
頤和園(以前d人真係得閒得濟!.太大了啦!)>保樹堂(戈個野..笑死人)>食餃子(打包!!)長城(大地在我腳下ge感覺..好壯觀..去ge時候仲見到積雪)>黃府井(好趕a!)
執野執到點几..
叫醒panda執..
之後去左korine到幫佢拎晒d野落黎!!
wa...重到!!
個豬乸又話要鋤dee..
鬼咁早訓著!!
後尾同panda..korine..emi一齊睇林yo+..
12月14日
北京首都机場>澳門机場
咁就完左個畢旅啦!!
呢几日都好開心..
美中不足ge就係病左..
我,,katy同panda都病埋..
我地房真係...超多病菌!!!
emi可以5病!!真勁!!
仲有就係晚晚返到hotel都好累!!
個個都早訓>.<
仲有仲有就係戈几個印巴佬!!



12月22日
今日聖誕聯歡a!!
好好玩a~~
係到唱歌,,
派x'mas card..
抽禮物~~
haha..我抽左盒藍罐曲奇..
好彩5係抽到禽獸的..
佢戈份真係...
都5知佢有冇用過...
班主任派利是..
食下野..周圍影下相..
又完!!
時間過得好快~~
好似咩都就完咁..
放學係到影school,,
去返上2年ge課室..
2+都變晒樣lu~
有種講5出ge感覺..
之後同wingki同suki行左school 1圈..
由5同ge角度望學校..
又去返小學ge課室......
估5到2+已經高三..
可能戈陣學校冇人..
得d a sir係到打波..
所以唸左好多野..
唉..今日影左好多相..拍左好多片..
聖誕假開始了..
好多野做ge感覺..
有d5想放..
好想計續留係學校......
可以不結束嗎??


|