MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com

CHeRRy *●瞬 °
人生並不如想像的那麼美麗,,,亦不如想像的那麼醜陋,,,
cherry911021
暱稱: CHERRY瞬
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-03-09
2010.01.25
2009-12-07
2009-11-27
2009-10-18
文章分類
全部 (87)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Emi
panda京
Sheila
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 87
留言總數: 303
今日人氣: 2
累積人氣: 6086
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 12 月 30 日  星期二   晴天


2008-12-30 分類: 未分類

12.28-12.29

同panda,,sheila,,korine4人去左石歧玩

28日9:??出發去福海港飲茶..

叫左好多野食..哈哈..很飽啊!!

食到11:??..

去坐車..

坐了2小時,,沿途一路聊天..無停過..

一落車就下雨了..

4個人都不顧形象..帶左件外套頂帽..

之後行行行,,

哈哈..

我地買左好多閃卡a!!

之後再行街,,食下野..

7點令8點到就去搭1小時車..出發去我家鄉訓..

我地怕肚餓..就約左我a姨同姨丈佢地係1+1 super等我地..

因為我地要買零食..哈哈..

panda仲買到佢好想飲ge椰奶a!!

之後姨丈佢地問我地要5要食d野..

不過我地都話5食lu~

所以姨丈就車我地返家啦..

返到去..哇..超累..

係到開餐+睇掌門人..

a姨佢地正左d蟹仔比我地食..

食完睇完都10點令..

我地就輪住沖澡..

haha..a姨幫我地執好左1人1套杉..

所以sheila帶黎ge褲無郁過..

拎得好冤枉=,=

我地一邊等就一邊鋤dee..

3個人玩..3個人玩..3個人玩..

個個沖晒就4個人玩4個人玩..

又開餐又玩...

好好笑,,也好好玩,,

玩到咁上下..影下相,,,

haha..sheila同korine好忙a!!

2點令左右就訓左啦..

點知訓訓下有1粒蚊..

我就同sheila起身拍蚊..

好快拍死左..就訓到第2日8點几啦..

比popo叫醒我地起身去飲茶..

不過好眼訓a=,=

飲完去左popo屋企..

再去個BB到..比左隻熊貓公仔佢..

大個左..

11點半左右就又去左石歧..

又買閃卡..

行街..食野..

sheila真係好中意食士多啤你冰糖胡老..haha

6點左右我地搭車返去拎野..

返澳門..

超累..又眼訓..

所以今日訓左成日!!

不過好好玩a...haha....

 我們4人的早餐..12.28

 我們的閃卡

我們的午餐

超正的冰紅茶

我們的東西

k小姐..

 

我們的照片..她們說我的衣服快跟背景融為一體了..還叫我去..換衣服..回澳門途中..k小姐快睡死了..

她們都很喜歡這個蚊帳...(早前拍下來的..)

2008 年 12 月 24 日  星期三   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:問我 )
2008 年 12 月 22 日  星期一   晴天


2008-12-22 分類: 未分類

北京d相實在太多!!!!

12月8日
敬師日..
呢日係我係FS ge最後一個敬師日..
我發覺..上左高三後..
咩都好似要加個"最後"2隻字..
er..節目是多了..
但我地班個位就一般般..
所以大多數都係玩傾笑and偷食..
panda korine sheila仲玩個5知几多分鐘5可以出聲ge game=,=
完晒d節目之後..
我地就開始送野比miss a sir..
當然不少得班主任..Miss Amy..仲有張sir..
then..影左d相..個敬師日咁就完左了..
之後ge時間都係準備12月9 ge畢旅..
雖然已經提早執左..
但都係要執到好夜.. 

12月9日
朝早要返學..
不過都冇咩心机上..
晏就開始去畢旅..
同奸夫一齊去机場..
早到左超多=,=
去到見到李麗屎自己一個玩NDS..
haha..佢仲早到..
之後玩下電話傾下計影下相就夠鐘check in..
戈個5知係咪導遊ge導遊幫我同戈個靚女講話我同豬乸要一齊坐..
所以就1齊坐啦..
坐左就3粒鐘ge時間..終於到左北京首都机場..
好大下..
之後坐輕軌..
***我最討厭就係認領行李>.<
搞左輪就去我地連續5晚要住ge hotel..
金橋國際..
個人覺得5錯^^
最得ge係5會好似初3咁沖沖下澡冇熱水-,-
又搞左一輪..
張2張床2合為1先訓...

12月10日
今朝好早起左身..
haha..好好彩..
可以見到北京今年第1場雪..
好興奮^^
國家大劇院>天安門>故宮>蒙古自助餐(食左一樣野..搞到嘔)
前門大柵欄商業街>5知咩商場(戈到d人超衰)>木泰(ha..超好笑戈個司儀..野食就1般na..)
呢晚都係好普通..
but開始有d5舒服了..
有d5好ge預感..

12月11日
超級早起身..
睇升旗>大小胡同>"公"王府>食粵菜(好佩)>水立方鳥巢>清華>打邊爐
真係嚴重左..
日日都好累..
又冷..
返到酒店都好想可以好似panda咁..
即灘!!

12月12日
天主教南堂>天壇>三隻耳(好正)>抗日戰爭紀念館>盧溝橋>便宜坊(又有隻鴨仔啦)
盧溝橋個景真係好靚!!
又其是個夕陽!!
夜晚上左豬乸到玩琴棉胎..玩玩下比jay ge指甲插到入第4隻手指到..
以為冇咩事..不過都係有血..
但冇理到..
jay仲話邊個輸左就要過坊眾房敲門..
haha..
玩極都5完!!
之後鋤下dee..
panda超好笑..
笑到肚痛..
haha..玩得好開心..
玩到2點係佢地訓埋..

12月13日
頤和園(以前d人真係得閒得濟!.太大了啦!)>保樹堂(戈個野..笑死人)>食餃子(打包!!)長城(大地在我腳下ge感覺..好壯觀..去ge時候仲見到積雪)>黃府井(好趕a!)
執野執到點几..
叫醒panda執..
之後去左korine到幫佢拎晒d野落黎!!
wa...重到!!
個豬乸又話要鋤dee..
鬼咁早訓著!!
後尾同panda..korine..emi一齊睇林yo+..

12月14日
北京首都机場>澳門机場
咁就完左個畢旅啦!!
呢几日都好開心..
美中不足ge就係病左..
我,,katy同panda都病埋..
我地房真係...超多病菌!!!
emi可以5病!!真勁!!
仲有就係晚晚返到hotel都好累!!
個個都早訓>.<
仲有仲有就係戈几個印巴佬!!

12月22日
今日聖誕聯歡a!!
好好玩a~~
係到唱歌,,
派x'mas card..
抽禮物~~
haha..我抽左盒藍罐曲奇..
好彩5係抽到禽獸的..
佢戈份真係...
都5知佢有冇用過...
班主任派利是..
食下野..周圍影下相..
又完!!
時間過得好快~~
好似咩都就完咁..
放學係到影school,,
去返上2年ge課室..
2+都變晒樣lu~
有種講5出ge感覺..
之後同wingki同suki行左school 1圈..
由5同ge角度望學校..
又去返小學ge課室......
估5到2+已經高三..
可能戈陣學校冇人..
得d a sir係到打波..
所以唸左好多野..
唉..今日影左好多相..拍左好多片..
聖誕假開始了..
好多野做ge感覺..
有d5想放..
好想計續留係學校......
可以不結束嗎??

  

2008 年 10 月 28 日  星期二   晴天


2008-10-28 分類: 未分類

琴日好輕鬆^^

瘋瘋癲癲咁就過左一日..

但都好擔心語文個作文exam..

波濤洶湧..波平如鏡=,=

真係我的天,,

5怪之得mouse shit笑到咁.......

晏就影大合照戈陣又係咁玩..

sheila好勁..好似大力士...haha

今日都係玩玩下..

好似5覺得要默語文咁..

星期4測數學..

哈哈..對住d數..已經冇晒知覺...=,=...

2008 年 10 月 26 日  星期日   晴天


2008-10-26 分類: 未分類

訓左一大教..真係爽到爆..

琴日係學校ge秋季旅行--鴨仔河..

5點katy打黎叫我起身..

a..天都未光..好5想起身a><

不過都有起到..

但係隻panda仔就叫極都5起..

haha..原來佢2點几先訓..

難怪..

之後6點令去左katy屋企整野食..

7點几meimei起左身..

可愛呢^^

整到8點3..剛剛好夠時間..

買埋水就出發..

去到目的地..

影左張大合照~

之後我地8個就去穩地方落腳..

我地一共搬左3次屋..

一開始戈陣好無聊..又眼訓..

好難先挨到一個鐘..因為真係5知有咩做..

之後溫下習..玩下game..

再之後meimei黎左..

個個係到玩佢..

我就又玩下..又同kico跳下隻舞..

大概點令..

開始執野..

點9就集合..

最後一次秋季旅行..

咁就完左lu~

但黑左...><

完左之後就去左katy屋企拎返個電話..

跟住就同panda行返屋企..

返到去沖左澡就訓..

本來唸住出下去..

之後冇na..

到左9點令10點令p.m...

訓左!!!!!!

早a呢...訓到今朝11點令..

之後6點到又訓到7點令..

訓左好多a今日...haha..開心^^