| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 26 日 星期六  |
| 2008-04-26 |
分類: 未分類 |
今日返左教會做司琴,,,
淨係彈錯左幾個音=]
5記得左帶<<讚美頌>>個譜
叫左家寧幫我彈==
今次輪到澤康整野食
佢整左個豆腐蛋糕,,,
爆好味!!!
佢今日個樣勁似6永,,><
可能係因為佢戴左白色果副眼鏡
完左之後又傾計
阿媽係另1邊同澤康傾計,
勁唔gur佢囉!!!!!!!!!!!
我地傾左好多搞笑野
最搞笑既係嘉雯話佢個fd有隻貓
有1次佢個fd幫隻貓剃毛
隻貓好悶,,,
就1野刮左落佢個fd個阿媽個腳板底度
點知個阿媽腳板底D死皮太厚,,
隻貓拎5反隻手出尼,,,係度喊
爆笑,,,哈哈哈!!
|
2008 年 4 月 24 日 星期四  |
| 2008-04-24 |
分類: 未分類 |
SoRRy~Ar好多日冇打blog啦
其實真係冇乜特別,,,
等我總結下呢個禮拜啦==
星期一:
我工人話我星期六嘈住佢訓覺
Hurt左佢,,,佢喊==
O爆
星期二:
測中文,,,OK易
應該有80中
星期三:
無
今日:
5小心著左家姐條裙返學
勁長囉唔該~
考左Maths,,,希望有9字頭啦
D人係感話好難好難,,,
但我覺得OK喎,
只係5夠時間check哂成份
在此祝福大家啦~88 |
2008-04-20  |
分類: 未分類 |
[[黑雨+3號風球]]
今朝反學發現我冇帶張分紙,,,
驚到爆
又搵極都搵唔倒Miss朱
咁咪去上堂先囉
點知要上一個TSA talk
勁低能勁悶勁無奈
FIRST RECESS又搵唔倒Miss朱
PREFECT堂玩左個要全世界MAY埋眼既GAME
勁驚,,
SECOND RECESS終於搵倒Miss朱
佢竟然冇鬧我,淨係叫我Monday交反
又繼續PREFECT堂,,,
喪玩killer...HAHAHA
晏晝返教會,,,
沖廁(人)分享分享到喊
好可憐 T^T
完左之後同佢地玩眼明手快,,,
嘉雯狂尖叫,,,笑爆咀
之後仲轉埋遊戲玩法
將底色同外圈調轉
勁好玩!!!!!!
之後佢地又係度研究我本GS書D Koko,Toto,Yoyo...
笑到肚痛><
佢地走哂之後我因為要等阿爸所以係度溫書
最後就坐左羅加妍爸爸架車回家
我仲做左樣由20/1就冇做既事:
send message比XX
爽爆了 |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 49 | »
|