| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 19 日 星期六  |
| 2008-04-19 |
分類: 未分類 |
今日同琴日都冇乜特別野,,,
今朝竟然欠左中文WB
抄漏左
今個學期第四次啦!!
實比阿媽鬧死><
晏晝去左小時,,,
都冇乜特別,,,
咪又係咁~
Dictation94分
竟然冇寫錯個"籲"字
YO!
永遠支持棒棒堂&鬼鬼
|
2008 年 4 月 16 日 星期三  |
| 2008-04-16 |
分類: 未分類 |
星期三:Music Day
Miss Ip今日冇返學呀
比左3個小測我地做-o-
Miss Ip最近成日著鬆身裙返學,,,
我地懷疑佢大肚
Just懷疑.
返到屋企,,,
做Theory功課
做做下訓著左==
跟住Janice姐姐黎,,,
佢話今次唔上Theory喎~
一尼佢有D趕時間;
二尼我又未做哂D功課.
之後去左打鼓
Wilson話下堂開始單對單學喎
因為我果班得返兩個人學
但我同佢既程度又唔同,,,
當然係我勁D啦~哈哈哈...
I LOVE U BABY |
2008 年 4 月 15 日 星期二  |
| 2008-04-15 |
分類: 未分類 |
今日放學之後,,,
鄧靄尼左我屋企
因為牙科保健
牙科果個人超恐怖><
佢係咁搵野liu我D牙
搞到D牙爆血
佢話我有隻牙生咩左隊住前面喎
返到屋企做埋D功課
回Sarah玩"眼明手快"
超好玩囉救命
之後玩層層疊
HEHEHE...爆好玩
跟住拎D木尼dang D鞋
話要dang入鞋籠喎~
好無聊但係好好玩==
之後去練鼓,,,
見倒麗明~HALO
唉~同左阿媽講我肯cool牙
仲係好驚>﹏<
誰能倍我一起分擔這恐懼? |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 49 | »
|