|
|
2007 年 11 月 17 日 星期六  |
| 2007-11-17 |
分類: 未分類 |
今日好早起左身,,
為既就係睇果本"失憶的鋼琴家"
睇完就去補習~~
經過今日,,
我完全對補習改觀,,
阿sir同我地講左一番好長好長既話::
"我知道考試既時候比你既壓力好大,,
都知你溫得好好,,
你係呢度成班人之中溫得最好果個!!!
我係特登咁做,,
係特登對你嚴d,,
我都知你受左好多委屈,,
但你要學識忍耐,,
我知你得架!!!"
講完之後仲請我地食野,,
雖然係食薯片,,
但呢隻係我一世人食過最好味既薯片!!!

|
| 發表時間:2007-11-17 03:36 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 64 | »
|