|
|
2008 年 1 月 28 日 星期一  |
| 2008-01-28 |
分類: 未分類 |
咁耐冇打blog,,
依家打番,,
多謝大家支持~~
係呢度,,
我真係想講d野,,
可能你會話我扮野,,
但我真係唔講唔得!
加上睇得我個blog果d人都係我既好朋友,,
我希望你地會明白我~
距離我生日已經過左差唔多成一個月,,
但我連一份生日禮物都冇,,
係一份都冇!!!!
我唔係怪你地唔送,,
我唔係咁既意思,,
但係有d"好朋友"次次都講到好似我唔岩咁,,
次次唔係講左去第二樣就係唔睬我~
大佬呀!
點解講到好似我唔岩呢???
你唔送就同我講一句"生曰快樂"都好丫,,
但係講果d都係平時冇乜兩句果d...
嘿嘿,,
真係諷刺!!!
既然沒人記起,那就算了;
既然沒有人記起我,那乾脆連我的存在也忘記吧;
既然被人遺忘,那乾脆從世上消失吧;
既然這樣,那我的誕生又為了什麼???
|
| 發表時間:2008-01-28 09:46 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 64 | »
|