|
|
2008 年 2 月 17 日 星期日  |
| 2008-02-17 |
分類: 未分類 |
聽日就要番學喇.....
真係好唔捨得,,
話哂呢幾個禮拜好食好住,,
日日瞓到11點幾先起身;
但係就真係悶到嘔哩 =.=
悶死我喇~~~
功課功課又功課,,
功課何其多!!!
唔做功課,,
又有咩做呢???
又食又瞓,,
我又重左喇!!!
好!!!
我決定左喇~~
「減肥大作戰」開始~~~~~~~!!!!!!!!!!!!!
_________________________________________________________
今日睇左好多個blog,,
發現個個都靚過我既,,
但係我又唔識整 =,=
有冇人可以幫幫我????
|
| 發表時間:2008-02-17 04:09 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 64 | »
|