|
|
2008 年 2 月 1 日 星期五  |
| 2008-02-01 |
分類: 未分類 |
今日番學差d遲到,,
差兩分鐘,,
仲見到唐唐tim....
兩個一齊差d遲到 -,-
去唔成旅行,,
改成睇戲(明日之後啊...),,
套戲除左用"震憾"黎形容之外,,
我都諗唔到用咩黎形容.....
我都係想睇肥肥果套,,
最衰佢冇攞出黎 =[
|
| 發表時間:2008-02-01 08:50 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 64 | »
|