chi_tyc1230
暱稱: 阿巫
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2007 年 12 月 11 日  星期二   晴天


2007-12-11 愉快 分類: 未分類

哈哈,,

今日真係好好彩,,

雖然我遲左出門口,,

搭唔到架751,,

但係最尾到比我用西鐵追番(我真係好醒+_+)

番到去又唔使趕住做功課,,

仲有收到一份Dorothy送既christmas禮物,,

真係開心到爆XD

多謝你呀Dorothy!!!!!!!

所以話呢,,

好學生係有好報架^_^

~~~~~~~~

I.S.堂,,

李其寧冇番,,

咁就hae左一堂,,

渾渾噩噩的........

但又唔想做功課 =3=

真係衰......

~~~~~~~~~~~~~~~~~

Assembly果陣,,

講野果條佬原來係我表姐果間小學既校長,,

真係巧合喇 =]

佢既講野速度雖然就係騎呢左d(都唔算係d.....),,

但係d小朋友真係好慘,,

希望有多d人幫佢地就好喇......

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

V.A.堂教用雕刻刀,,

雖然Ms.Chu話冇人受傷就個個都有一個好名,,

但邊有咁易

一轉個頭,,

龍哥(唔記得左係邊個"龍")一個唔該,,

咁個好名就冇左 /_\

唉.....

算喇....

都好過雪蟹,,

佢整親左隻手,,

仲流左好多血....

雪,,

你冇事嘛????

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

食lunch果陣等左好耐,,

排緊隊果陣,,

幾乎成條隊既人都係食吉烈豬扒.....

到最後...

我就係食得最慢果個,,

仲累到肥肥,,susan,,彤彤遲左番去.....

sorry呢.....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

遲放既day A,,

加上又係星期二,,

都唔知幾時先番到屋企......

功課,,

口試,,

QUIZ,,

真係想攞我命老命咩~~~

天啊,,

救救我好嗎????

發表時間:2007-12-11 07:23 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]