|
|
2007 年 12 月 3 日 星期一  |
| 2007-12-03 |
分類: 未分類 |
今日真係好黑仔,,
遲左起身.....
遲左班車.....
仲唔見左幾蚊雞....
真係衰~~~
冇HIST堂,,
好悶.....
冇人同我傾計,,
悶到嘔...
幾難先等到放LUNCH.......

_______________________________________________
放學就去左肥肥屋企練笛,,
我真係好鍾意肥肥佢屋企,,
真係好鬼死大,,
又靚喎 XD
我鍾意呀~~~
|
| 發表時間:2007-12-03 08:24 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 64 | »
|