|
|
2008 年 2 月 21 日 星期四  |
| 2008-02-21 |
分類: 未分類 |
依家真係好想買買買買野,,
見到咩都想買,,
可惜就唔夠錢......
[好似仲有好多人未送野比我啵]
不過算啦,,
都係靠自己好d,,
向"幻想三國誌一"同"幻想三國誌二"邁進!!!!
________________________________________________
難道你就不知道自己的任性已經逼得我無路可逃嗎??
跟你一起相處,,
真的很痛苦......
我不知道你何時是喜、何時是怒,,
這一秒,,
你是喜;
但下一秒,,
你又會變成一個我不認識的你.......
我已經很累了,,
你知道嗎???
|
| 發表時間:2008-02-21 09:12 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 64 | »
|