琴日番到黎,,
實在太攰,,
所以冇多餘既精神去打blog....一.一
對唔住呢...
講番琴日,,
去左bbq,,
好開心?!
雖然食左唔係好多野,,
但就同好人傾過計,,
就連以前唔識果d都有計傾;
唔熟果d都熟左,,
就好似糖糖咁 XD
以後搞多d呢d活動就好喇(呵呵呵.......)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
b完之後就同左Iris,,肥肥,,Karen去市中心,,
雖然冇買過野,,
但就好開心....
之後仲同mangiu,,小器既女人佢地一齊食飯 +_+
這是我第一次跟朋友一起吃晚飯呢!!!
我將我既第一次比左你地啦XDXD
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
恭喜哂你地,,
終於見番你地兩個咁開心,,
真係好高興!!!
希望你地兩個以後唔好成日咁喇~~

|