|
|
2007 年 12 月 6 日 星期四  |
| 2007-12-06 |
分類: 未分類 |
今日番學都冇乜特別,,
中文中文
P.E. P.E.
ENG ENG
MATHS MATHS
係P.E.堂較為好D,,
但都唔好得好多.....
__________________________________________
唉~~~~~~~
聽日冇得去溜冰....
係屋企都唔知做咩好...
有D失落TIM.....

|
| 發表時間:2007-12-06 11:12 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 64 | »
|