|
|
2007 年 12 月 9 日 星期日  |
| 2007-12-09 |
分類: 未分類 |
唉........
日日放假都係屋企度....
真係好悶哩.....
有咩好做?!
就快比d功課活埋啦~~/_\
誰來救救我???
___________________________________________________
搞成你地兩個咁,,
真係好對唔住!!!
我發誓:
我真的真的不想的,,
希望你地可以開開心心就好了.......
|
| 發表時間:2007-12-09 03:41 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 64 | »
|