|
|
2008 年 2 月 20 日 星期三  |
| 2008-02-20 |
分類: 未分類 |
大家睇我個blog,,
覺唔覺有d咩唔同呢???
冇錯喇,,
我轉左d風格呀~~
靚唔靚呢???
支持下啦,,
做得好辛苦架!!!
_________________________________________________
幾經辛苦,,
壁報比賽終於都完左,,
希望我地辛苦左咁耐既成果冇白費啦~~
{話哂都係我既第一次 =] }
____________________________________________________
你一句既說話,,
已經將我既心傷得七零八碎,,
究竟我應該點做,,
你先可以停止再傷害我???
我個心好痛,,
你感受到嗎???
|
| 發表時間:2008-02-20 11:16 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 64 | »
|