chi_tyc1230
暱稱: 阿巫
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2007 年 10 月 8 日  星期一   晴天


2007-10-08 不安 分類: 未分類

今日遲左出門口,,

出到去個小巴站,,

d人多都乜咁........

所以我乾脆行出去搭輕鐵算喇

 

番到學校,,

我先發覺自己唔記得左帶條locker鎖時 =v=

但係已經太遲....

唯有問人借....

好彩我係個乖學生,,

成日拎書番屋企溫,,

所以淨係問左dorothy借左個safety glasses同借iris借左本music書

所以話呢,,

好學生係有好報架!!!!

 

今日果個死人morning週會,,

又長又悶...

又唔知佢係度up乜,,

仲要係呢d會熱死人既天氣聽佢講....

真係激死人

簡直係係度受罪 /口\

 

好唔容易先等到放lunch,,

本來就諗住食M記既...

但係佢地就話太熱氣...

所以就比人final左....

結果,,

我同susan仲有dorothy就去左大家樂度食(仲有兩條xx跟住哂....)

iris就同雪雪就去左魚蛋河度食(係極唔滿意咁去......)

食完左之後就去隔離果間千惠度買糖糖食

果間野我都係第一次去....

唔.....

都幾好丫,,

d野又平,,

又多款簡

正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正

 

Music堂.....

死左....

冇帶牧童笛......

比人記左個bad name......

好彩唔使留堂姐(呵呵呵.......)

仲有呀!!!!

肥勤勤流鼻血呀!!!!!!!

仲不停咁流,,

唔知佢係咪見到個靚女冇着衫係佢面前呢???

定係果個係佢前面既"美女"呢.....

嘻嘻.......

發表時間:2007-10-08 06:38 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]