|
|
2007 年 10 月 6 日 星期六  |
2007-10-06  |
分類: 未分類 |
琴日一時唔記得
唔記得左要打blogblog -3-
今日補番啦 =p
琴日都算好彩,,
補習要問果d之前都問過,
所以成績都唔錯,,
唯獨是hist d字唔記得左點串,,
但係都有chop攞 ^^
今日又要補...
真係唔想補 =v=
到左夜晚,,
唔知點解媽媽個肚好痛,,
痛到好耐...
之後隻牙又痛 = =''
結果我就成夜陪住佢....
仲擔心佢擔心到成晚瞓唔着,,
搞到今日冇乜精神....

|
| 發表時間:2007-10-07 12:21 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 64 | »
|