chi_tyc1230
暱稱: 阿巫
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2007 年 10 月 7 日  星期日   晴天


2007-10-07 不安 分類: 未分類

我琴日又唔記得左要打blogblog啦

其實唔係唔記得既....

只不過係比d功課活埋左

好辛苦先爬番出黎....

做完哂都10點幾...

所以,,

乾脆唔開機啦 ^p^

 

話番琴日,,

朝早食左個勁正既早餐,,

簡直飽到我嘔....

然後就開機睇"大小姐"

睇到阿媽番黎就食飯

講真,,

食左個咁豐富既早餐,,

仲邊有胃口食飯,,

所以淨係爬兩口就算數...-3-

 

因為一陣間要去補習,,

所要拿拿聲溫書

溫完就去左補習lu....

 

補完習之後就去左攞回鄉証

行經市中心果條天橋先知,,

原來有咁多人鍾意睇跑馬....

簡直可以用"密密麻麻"黎形容

如果佢地用呢d時間黎做野

可能已經發左達.....

行到上去中旅果度,,

見到個勁矮但又好潮既女仔....(其實都唔關我事.....)

影完相,,

交埋錢就走左

但我發覺係勁唔抵.....

係果度影4張相就要$40!!!!

你不如去搶!!!

仲有,,

佢同你影印d野都要$12!!!!(都係影左4張咋!!!)

真係慘慘慘慘慘~~~~

然之後同阿媽買完餸就番左屋企~~

夜晚就梗係留番比我d功課啦~

同佢地打完架就瞓左lu....

 

發表時間:2007-10-08 05:50 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]