今日師兄同啊頭都無返結果成朝係度無聊,
到食完飯返o黎d同事話公司d大粒野落o黎開會叫埋我去聽~
原來係講d公司將會改o既內部政策,但係佢o地好似乜都未準備好咁,
俾我個老闆或者其他department d老闆問到口啞啞,
結果由1400開到1905先開完,散會o果陣仲話要改過份政策,
我老闆同d同事咪係咁小囉~~
而我覺得有無搞錯呀......
一來十分重要係我約左Emily六點三係荃灣地鐵等而我為左開個咁o既會而遲到(sorry呀~~~~~),
二來我覺得你o地d大粒野唔係應該準備好晒d野先o黎開會o架咩?!出咁多糧俾你o地o黎做乜?!搞錯呀?!
開完會之後咪即刻趕過英皇食飯,
去到見到好耐無以前係我d細路呢係我d fd o既霍小姐,盧小姐,李生同彭生,再加埋我同Emily
食完之後連羅生都o黎埋,
跟住就同佢o地去機鋪打左陣機,
之後就諗住去食糖水,
但係Emily媽媽吹佢返屋企,結果無食到就同佢o地沿海旁邊傾計邊同佢o地行返海濱~
去完海濱之後我就過返去路德圍搵銘&同佢同肥青吹左d感情事之後就返左屋企~
返到屋企就打左俾Emily傾左陣計就訓覺lu~
今晚同Emily佢o地玩得好開心呀!!要搵下幾時得閒再約過佢o地出o黎玩至得~~
|