今日都係同彤彤返學....哇......差唔多返到學校門口就見到超多人
係門口派野...先知今日係社選..哈..我都比佢地d人比左好多野我..
.差唔多上到班房既時候..社選d野就比曬彤彤...哈...好似好衰咁...
.kaka...第1至2堂都係is...都係做吓實驗咁啦....好快就落堂啦...之
後其他都係冇心機上./.現家....我d maths好差...都唔明呀sir講咩
.....上h重衰...超眼訓.....個2個眼袋真係可以放到d錢落去.....之後
lunch就同左彤彤出去食....哈....個天陰陰地....好似就黎落rain..我
地就去左打波....後尾就係社選....洪凱珊哭了...唉..好似好傷咁....
放左學,.....我....嘉儀...芷慧去左公園打波...後尾我地又同下思琪
佢地打....之後...嘉敏佢地有2個fd黎左...有一個...唔知做咩狂啤住
我..唔知佢想點...一直老啤我同嘉儀...直係好想講:[你啤夠味!!!]其實
好想同珍珍佢地一起返屋企....不過見到佢咁啤法....我就同嘉儀..芷
慧返屋企....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ^^"
|