今日都係咁...冇咩野發生...呢排冇咩精神上堂.....超想訓覺囉.....今日中文堂好緊張....派test.....
我有75分...都ok啦...係班裹面...差唔多架啦...haha...不過下次一定要好d....但係去到英文堂,,,
我就唔多開心....今日放學就Quiz.....我超多都唔識做...因為本野留左係locker.....@@....冇得溫
呀>.<...一定肥佬啦......死死死死死死死死死死......今次真係唔知點算.....放左學之後我test完就
換3落左去打波.....打左一陣....時間好快就過左....{檢討}.....雖然我地f.1唔洗...但係聽珍珍同嘉
敏講......老立好似哭.....@@.....估唔到.....好似話我地排球班人成日唔聽佢話...又頂佢咀之類既野
....之後f.2落場打波...我同嘉儀就坐左係到睇左佢地一陣....之後!就走人啦....我同嘉敏...珍珍...同
..........{唔記得左佢個名}去左搭輕鐵.....嘉敏今日好搞野一邊搭車一邊講d好搞笑既野...但係佢地
講個d野我又唔知係咩喎.....so搞到我冇咩野做......不過真係好搞笑架....哈....跟住返到天shui站...
買左串魚蛋食..哈...好味..之後就返左屋企lu.....kaka.......^^"
|