christytse
暱稱: Ka。恩
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-12-08
竟然有得打波
>3<
.......=3=''
覺得今日好黑仔.....=...
文章分類
全部 (23)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 23
留言總數: 9
今日人氣: 0
累積人氣: 914
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 11 日  星期三   晴天


>~<....

今日都係咁...冇咩野發生...呢排冇咩精神上堂.....超想訓覺囉.....今日中文堂好緊張....派test.....

我有75分...都ok啦...係班裹面...差唔多架啦...haha...不過下次一定要好d....但係去到英文堂,,,

我就唔多開心....今日放學就Quiz.....我超多都唔識做...因為本野留左係locker.....@@....冇得溫

呀>.<...一定肥佬啦......死死死死死死死死死死......今次真係唔知點算.....放左學之後我test完就

換3落左去打波.....打左一陣....時間好快就過左....{檢討}.....雖然我地f.1唔洗...但係聽珍珍同嘉

敏講......老立好似哭.....@@.....估唔到.....好似話我地排球班人成日唔聽佢話...又頂佢咀之類既野

....之後f.2落場打波...我同嘉儀就坐左係到睇左佢地一陣....之後!就走人啦....我同嘉敏...珍珍...同

..........{唔記得左佢個名}去左搭輕鐵.....嘉敏今日好搞野一邊搭車一邊講d好搞笑既野...但係佢地

講個d野我又唔知係咩喎.....so搞到我冇咩野做......不過真係好搞笑架....哈....跟住返到天shui站...

買左串魚蛋食..哈...好味..之後就返左屋企lu.....kaka.......^^"

 

刊登時間︰2006-10-11 08:33 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]