| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 4 日 星期三  |
食蛋........@.@  |
今日又係咁,,,同彤彤返學/......今日上班主任堂既時候....就係早讀.....英文...我地就分組
坐....佢地又聽唔明個個f.6既女仔講野....次次都係我做白老鼠..之後就上中文堂.....冇咩
野做...........後尾我地就上英文堂....但係miss.fung冇返.....所以係英文堂...冇野做,then
同彤彤,嘉儀, 呀琳食lunch....食完就返去打波....之後上is...好唔鍾意個老師....成日發姣..
..kai子..............最,令我無奈既就係....我竟然......食蛋@.@.....每個寫10次.....我起碼要
寫2百幾個...唉....之後我放學就去左打排球.....next....我就同嘉儀....珍珍...嘉敏返屋企lu
......^^......
|
| 刊登時間︰2006-10-04 09:32 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | »
|