呢排成日都好鬼早就起左身......今日都唔例外....之後就即刻起身同呀哥
爭電腦玩......哈哈...win左!!玩左陣又比人搶返......慘.!!.....格左冇耐就
預備出街街...(去打排球)...今日同我一齊打波既有嘉敏,珍珍,嘉儀同嘉儀
個fd....今日我地去左好多個場都打..竟然比我開到波(下手)yeah.....之後
係頌富個到見到個細路仔......扮曬同個保安熟.....細細個就學人報串'''''''賤
,,,之後就上左去商場天台...但係冇場...之後落返去地下::::去左設施大樓既
天台打波..哇....真係好驚...有好幾次都差d蔣個波打出去...最搞笑既係見到
嘉敏同珍珍笑到成個傻婆咁...訓曬地.....珍珍重蔣排球講左排9.....佢既發音
真係有d問題.....真係>>>>>唉......後來...我地玩左陣就走左啦.....
|