christytse
暱稱: Ka。恩
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-12-08
竟然有得打波
>3<
.......=3=''
覺得今日好黑仔.....=...
文章分類
全部 (23)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 23
留言總數: 9
今日人氣: 6
累積人氣: 925
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 13 日  星期五   晴天


^^"........

Sorry....琴日冇打日記呀...因為我唔得閒....今日冇咩野做.....一返到學校就開locker....之

後就早讀堂...ok啦....之後中文堂..冇咩野發生..[M]冇咩人聽呀sir講野...但係我d maths

好屎....都聽唔明呀sir講咩囉....,,唉之後is...唔多鍾意miss chan 佢好煩....明明知我地

lunch...佢上堂又唔話我地....係lunch先黎話我地....pk....之後lunch因為is所以彤彤又唔等

我....搞到我自己一個出去...走到過去先見到彤彤,,,,芷慧,,,,呀ying,,,,呀琳,,後尾...呀ying囉

左本maths bk去叫嘉敏佢地教呀ying....我叫佢地教麥我....但係我都係唔係好明.....唉><..

..算啦......放左學之後..我就換左3去打波...我地磋左好耐波呀今日..之後就練吓接開波之

類既野啦...之後我地成班人同左老立講{sorry}.......但係佢聽完話唔感動...佢今日檢討個陣

講左好多野.....珍珍話佢有D眼濕濕....之後嘉敏又係到大笑...真係傻婆...但係佢d{大笑病}都

感染到我地..haha...之後我地就磋多陣波....就同珍珍,,,,zoe,,,,嘉敏返屋企啦....><

刊登時間︰2006-10-13 09:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]