Sorry....琴日冇打日記呀...因為我唔得閒....今日冇咩野做.....一返到學校就開locker....之
後就早讀堂...ok啦....之後中文堂..冇咩野發生..[M]冇咩人聽呀sir講野...但係我d maths
好屎....都聽唔明呀sir講咩囉.... ,,唉之後is...唔多鍾意miss chan 佢好煩....明明知我地
lunch...佢上堂又唔話我地....係lunch先黎話我地....pk....之後lunch因為is所以彤彤又唔等
我....搞到我自己一個出去...走到過去先見到彤彤,,,,芷慧,,,,呀ying,,,,呀琳,,後尾...呀ying囉
左本maths bk去叫嘉敏佢地教呀ying....我叫佢地教麥我....但係我都係唔係好明.....唉><..
..算啦...... 放左學之後..我就換左3去打波...我地磋左好耐波呀今日..之後就練吓接開波之
類既野啦...之後我地成班人同左老立講{sorry}.......但係佢聽完話唔感動...佢今日檢討個陣
講左好多野.....珍珍話佢有D眼濕濕....之後嘉敏又係到大笑...真係傻婆...但係佢d{大笑病}都
感染到我地..haha...之後我地就磋多陣波....就同珍珍,,,,zoe,,,,嘉敏返屋企啦....><
|