| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 17 日 星期二  |
| sorry....... |
Sorry 呀!!!!.......好耐冇打日記啦.....呢排都係到溫書....所以冇打到呀!!!!!!.....
今日.....冇咩發生.....[M]聽唔明....條友講咩囉......唉.....做10題maths~~10題都
係錯既[C]超搞野....我個班d男仔狂係到玩d白癡野.....[E]都ok啦...!!!!!...{lunch}
同左彤彤....呀琳去食野....食完之後就返去打波....今日我地班d男仔.....好kai子...唔
知佢地想點....好似前世味見過排球呁....[傻傻地]囉d波黎踢...癡癡癡癡癡癡癡癡癡..
之後去左hall個到聽野.....完左...個呀sir就話叫我地f.1唔走得住....我同個fd就驚佢檢
查校服個d野...就啦啦腥去夾返d頭髮/......haha....後尾先知唔係....但係d老師狂啤住
我d呢邊...好驚...好采最尾都冇野....之後就放學同彤彤返屋企啦....^^.......
加油加油!!溫書溫書溫書!!!!!!!!!!
|
| 刊登時間︰2006-10-17 06:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 23 | »
|