今日唔洗返咁早....所以遲左起身...今日下午呀媽唔煮飯...冇得食...之後等左陣我就去左搭
車...返學,,,返到去就打波...我地f.1有得同f.2 d人開場...有d開心..之後冇幾耐...就走左...
今日d行程好似幾趕咁...返完學.我同珍珍..芷慧返家...之後又出左黎同珍珍...芷慧...打波..
後尾又見到菜菜,,就一起打波啦....冇幾耐珍珍要返家加上咁多保安又打唔到喎....之後我地
就諗住走啦...then,,,見到樂兒佢地...珍珍就同左佢地返去天華啦...後尾我就同左呀琳去左
天恆..同我班fd玩...冇幾耐..呀琳又要走...得返幾個人....冇咩野玩..又係玩吓candle咁...後
尾比呀媽話..叫我返家..個陣時都差唔多1點啦....之後拖左陣就返屋企啦....
今年過左一個無聊的中秋節............></..........磋波個陣就唔係無聊既...哈哈
|