| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 1 日 星期三  |
傻朱日誌7月1日  |
分類: 心情日誌 |
今日係七月一號!!!
七月一號係香港回歸祖國紀念日,
呢個係人都知架啦!!!
但係唔知大家又知唔知今日係
香港回歸祖國幾多年呢???
哈哈哈!!!
我睇你哋都係唔知架啦!!!
好啦!!!
我開估啦!!!
答案就係...十二週年,
不知不覺已經十二年啦!!!
真係好快!!!好快!!!
傻朱已經兩日冇打傻朱日誌啦!!!
搜里!!!搜里!!!搜里!!!
首先講番29號,
果日係第二日嘅派卷日,
果日要派果幾科..
我都冇嘜信心,
特別係maths呀!!!
果然不出我所料,
Long Ques我只得55分,
MC得67分,
拉暈咗只得61分!!!
破咗我全年最低呀!!!
中文就ookk,普普通通咁啦!!!
中屎呀!!!中屎呀!!!
哈哈哈!!!
枉我讀咗你咁耐,懷胎十個鐘,
你果然冇令我失望,
保住我個第一名嘅地位,
miss tam宣佈一,二,三名嘅時候,
都冇我份,我真係嚇鬼死,
點知原來係睇漏眼,
傻朱先係第一名,
哈哈哈!!!
I.S.真係...嘩!!!
我竟然有65.5分呀!!!
雖然唔係好好,
但係我都好滿意架啦!!!
而且平時分仲有85.88分呀!!!
勁開心呀!!!
好啦!!!29號講完啦!!!
到30號啦!!!
今日我同NO RAIN,
仲有NO RAIN細佬,
三人行一齊去行街街,
我哋去咗屯門公園,
途中我哋發現佢條褲有d黃色物體:
(可能唔係太清楚,大家唔好怪我)
之後我哋去咗圖書館,同埋書局,
我哋都借到我哋想借嘅書,
同埋想買嘅書,
GOOD呀!!!全部人都有收穫!!!
我仲買咗本"愛是你的傳奇",
好好睇呀!!!
到咗今日...
唉...又係無聊嘅一日,
我今日成日都係係屋企,
我就嚟變做"宅女",
不過今日有做到暑期作業,
總算有d成績!!
哈哈哈!!!
傻朱要食飯啦!!
88啦!!!
|
傻朱日誌6月28日  |
分類: 心情日誌 |
今日真係超無聊,
亞媽叫我去幫佢執下間屋,
我好快就執完,
冇嘢可以做,
所以,我就去煮嘢食,
食完之後,就打下"傻朱日誌"啦!!!
禮拜五收到更新咗嘅試後活動嘅通告,
番埋禮拜一之後,
就得番七月二號番去核對成績單,
跟住七月八號番去攞成績表,
跟住就放暑期,
嘩!!!好怏呀!真係好快呀!!!
二號同八號都係番一番去就放學,
都唔知番去做咩,
唔知大家有冇睇過幅班相,
我每一次睇番張相,
我都覺得好好笑!!!
哈哈!!諗番上一年嘅九月一號,
我第一次踏入2E嚟個班房,
我淨係識得坐係我識嘅人隔離,
大家都三五成群咁,
不過經過一年嘅相處,
我哋四個都有同感,
就係我哋好唔捨得2E,
我諗我宜家可以大大聲咁講:
"我愛2E"
|
傻朱日誌6月27日  |
分類: 心情日誌 |
首先,傻朱要同大家講聲對唔住呀!!!
因為尋日傻朱又冇打"傻朱"啦!!!
SOR!!!SOR!!!SRROY!!!
哈哈哈!!!
今日傻朱諗住又係無聊嘅一日,
因為學校決定咗所有試後活動取消,
真係衰呀!!!
死人人類豬型流感,
累人累物!!!
尋日派咗四科,
除咗英文同通識之外,
HISTORY竟然有81分,
GEOGRAPHY都有78分,
超"實派"!!!
勁開心呀!!!
仲有今日同NO RAIN,MAY MAY,魚腩,
一齊食早餐,
跟住番學校執LOCKER,
過程就唔講啦!!!
但係之後係課室挽誠實與大膽,
仲講鬼故,
係度自己嚇自己,
好白痴嘅四個人呀!!!
番到屋企之後,
傻朱將LOCKER d嘢執番好,
宜家間房勁整齊,
傻朱好開心呀!!! |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 20 | »
|