今日朝一起身就12點= =慢慢換3洗頭果d,,
諗住早會..廢事咁早返,係屋企溫多陣..點知..
一返到去...遲左3個字考...冇得補時間...
最後份卷唔夠時間做...(科學卷) 識好多架..!><
最強科目...唔夠時間做...頂!><
之後考埋英文聆聽.,..放左去ione打機...食埋飯...爽=]
今日返屋企食...囧..
考埋聽日炸...好波..=]
今日考maths..又遲...遲左10min入去..考大卷 = =
同細肥攞左幾條答案...唔識好多喔...遲d歷史要還返比佢了=]
之後考mc又出左10條到..正=]
之後打機...同mc ,kk,龜公果d,,
打完想打通...本來諗住唔打+嘛...引我><
返屋企食飯,沖涼之後搭車出去,
同十p r的果 d打....
打到2點幾..見到miss鄭(令果個..唔係平時捉我遲到果個)震一震佢..佢應喎..
同佢吹水,吹左好多好多野...吹左個幾鍾...好舒服,,同佢傾msn..之後off左lu..囧
打到4點覺得好眼訓..囧
之後返左呀麻屋企=]
琴晚傾電話..好夜訓..朝早起身唔想返= =
12點9考試...我12點9仲係屋企好舒服咁沖緊涼= =
之後返到去成1點9..探熱...佢話,2...你跑返黎呀?!我話係呀..(發左燒都差唔多5日..囧)..明知唔係都吹水= =
之後係校務署考..囧
考完放學,打機..
打到11點,冇野做...陪issac搭車...行去黃大仙mtr..囧
再行返去搭bus...呵...
返到去傾電話...訓教...
今日考試..琴晚先知今日返12點9= =
琴晚又訓唔到><3點幾先訓..
12點5返到去食野..好肚餓= =...溫多陣sos
上到去考中文作文先.. = =,開正我個反..
有3個題目1.我的童年與氣水 2.黃昏 3.知錯能改,善莫大焉,不知你對這句話有咩意見?
我簡左第3,,因為最2最多野作...(我覺得),但作左第2part先...吸收上一次既教訓..
之後考sos...都識8成啦....
放左學,打機..11點先閃..
今日老豆叫我唔好返..算..咁唔返啦= =
呢幾晚係咁聽呢2首歌..太正了..
朝早起身搵霆..比條key佢幫我做返上次果樣野..
之後去左ione打左2個鍾返龜沖涼再出返黎..
十p同奶榮又冇返...係ione等佢地...係ione幫下手..ione員工XD
之後一齊去左玩頭d,玩左成個鍾..D龜黎...正門入,後門即閃,好彩呢次走得快,龜見唔到= =
之後返左呀麻到..又聽呢2首歌..3個鍾..成晚訓唔著..
好支力呀..1點幾開始訓,5點先訓得著..好囧..呢幾晚又諗起佢...煩!><