您已經停留了
★`牙軒╮;™ BloG
climb85918
暱稱: ★`牙軒╮;™
性別: 男
國家: 香港
地區: 九龍城區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
咁都要剪.屌...黑仔到...
冇返~_~
第一日返學= =
返工工= =...累..
好累呀!><
文章分類
全部 (98)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 98
留言總數: 332
今日人氣: 0
累積人氣: 3753
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 16 日  星期二   晴天


頂!!唔夠時間...識晒架.. 無奈 分類: 未分類

今日朝一起身就12點= =慢慢換3洗頭果d,,

諗住早會..廢事咁早返,係屋企溫多陣..點知..

一返到去...遲左3個字考...冇得補時間...

最後份卷唔夠時間做...(科學卷)  識好多架..!><

最強科目...唔夠時間做...頂!><

之後考埋英文聆聽.,..放左去ione打機...食埋飯...爽=]

今日返屋企食...囧..

考埋聽日炸...好波..=]



2009 年 6 月 12 日  星期五   晴天


打通=] 疲倦 分類: 未分類

今日考maths..又遲...遲左10min入去..考大卷 = =

同細肥攞左幾條答案...唔識好多喔...遲d歷史要還返比佢了=]

之後考mc又出左10條到..正=]

之後打機...同mc ,kk,龜公果d,,

打完想打通...本來諗住唔打+嘛...引我><

返屋企食飯,沖涼之後搭車出去,

同十p r的果 d打....

打到2點幾..見到miss鄭(令果個..唔係平時捉我遲到果個)震一震佢..佢應喎..

同佢吹水,吹左好多好多野...吹左個幾鍾...好舒服,,同佢傾msn..之後off左lu..囧

打到4點覺得好眼訓..囧

之後返左呀麻屋企=]



2009 年 6 月 10 日  星期三   晴天


遲到= = 呆滯 分類: 未分類

琴晚傾電話..好夜訓..朝早起身唔想返= =

12點9考試...我12點9仲係屋企好舒服咁沖緊涼= =

之後返到去成1點9..探熱...佢話,2...你跑返黎呀?!我話係呀..(發左燒都差唔多5日..囧)..明知唔係都吹水= =

之後係校務署考..囧

考完放學,打機..

打到11點,冇野做...陪issac搭車...行去黃大仙mtr..囧

再行返去搭bus...呵...

返到去傾電話...訓教...

 



2009 年 6 月 9 日  星期二   晴天


考試..= = 鬱悶 分類: 未分類

今日考試..琴晚先知今日返12點9= =

琴晚又訓唔到><3點幾先訓..

12點5返到去食野..好肚餓= =...溫多陣sos

上到去考中文作文先.. = =,開正我個反..

有3個題目1.我的童年與氣水  2.黃昏  3.知錯能改,善莫大焉,不知你對這句話有咩意見?

我簡左第3,,因為最2最多野作...(我覺得),但作左第2part先...吸收上一次既教訓..

之後考sos...都識8成啦....

放左學,打機..11點先閃..



2009 年 6 月 5 日  星期五   晴天


120日,仍未醫得好創傷..哭.. 作嘔 分類: 未分類

今日老豆叫我唔好返..算..咁唔返啦= =

呢幾晚係咁聽呢2首歌..太正了..

朝早起身搵霆..比條key佢幫我做返上次果樣野..

之後去左ione打左2個鍾返龜沖涼再出返黎..

十p同奶榮又冇返...係ione等佢地...係ione幫下手..ione員工XD

之後一齊去左玩頭d,玩左成個鍾..D龜黎...正門入,後門即閃,好彩呢次走得快,龜見唔到= =

之後返左呀麻到..又聽呢2首歌..3個鍾..成晚訓唔著..

好支力呀..1點幾開始訓,5點先訓得著..好囧..呢幾晚又諗起佢...煩!><