今日諗住訓到點幾鍾+嘛..,琴日已經訓唔著架啦..完全唔夠訓..
呀麻又叫我落去買野...囧..仲要買埋飯..= =
食完...好想訓...訓唔到..之後..坐到勁春悶..
搭車落左ione 搵霆同林敬然打機..坐左之pet so部機..打左一陣佢地玩守女...等左咁耐唔玩信長
把幾火...cut機..上日月搵奶榮果d...搵佢去新光玩頭d ..打左一陣..佢地食野...我係ione等..
之後佢地又上明 = =...十p同牙傑跳完舞搵埋我去食野..打黎..o 左咀..
佢話(喂...吹雞丫..)我話(咩事丫?!)佢話(吹晒8個去食野..)囧...kai
食完去開機..開淨我同十p2部..果2條友阻Q住晒...等左成大半個鍾先有得開...囧
今日又8個人打..=]...痴線架...發覺隻耳開始壞壞地...平時用電話聽歌...開到最大聲...完全唔覺得好大聲..
幾個月既個個星期5 or 6晚晚打通...開到d歌...100%...囧...我一停左d歌...全間網吧超靜..冇聲咁濟...一開返...網吧門口都聽到..
把聲又沙晒啦....成晚小小小...小足10幾個鍾...囧... |