- -
今日無端端比人捉左落去禮堂罵-0-我好無辜- -又關我咩事?!- -*
坐咁耐罵咁耐..我好想問佢我系吾知點解入黎呢度- -無人理我= =
道都系啊={ 上去3樓古走了- -系我對佢吾住..明明今日同佢睇書架-_-...
番屋企要對書..去左道家-0-原來CHIS既書吾同架架架-___-;
跟住同道個舊友游水= =無端端我又去左游水-0-
4個人系游牙游牙游....好白痴-0-我依加先知我好長氣= =呵0_0
番去屋企好攰好攰..頂吾順..訓到食飯先起身= =
去執書包..完全吾知發生咩事..要問好多人-0-
如果古同女班長系度多好-X-好掛住佢地TMD..
無得依賴佢地..又要靠自己,..嗚..好悲慘既人生..
原來我阿哥F.3都系譚少英做班住任..同3F班一樣..都系教中文==
|