- -

 今日無端端比人捉左落去禮堂罵-0-我好無辜- -又關我咩事?!- -*

坐咁耐罵咁耐..我好想問佢我系吾知點解入黎呢度- -無人理我= =

道都系啊={ 上去3樓古走了- -系我對佢吾住..明明今日同佢睇書架-_-...

番屋企要對書..去左道家-0-原來CHIS既書吾同架架架-___-;

跟住同道個舊友游水= =無端端我又去左游水-0-

4個人系游牙游牙游....好白痴-0-我依加先知我好長氣= =呵0_0

番去屋企好攰好攰..頂吾順..訓到食飯先起身= =

去執書包..完全吾知發生咩事..要問好多人-0-

如果古同女班長系度多好-X-好掛住佢地TMD..

無得依賴佢地..又要靠自己,..嗚..好悲慘既人生..

原來我阿哥F.3都系譚少英做班住任..同3F班一樣..都系教中文==

2007-09-04 10:39 PM- [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | ... | 327 | »