..

 睇 留 言*睇以前既留言- -好掂

F.1好白痴..好天真無邪*V*..

記起以前6個女仔既事-0-

時間會改變一切嗯...:}

專 屬 我 們 的 回 憶. . .不會忘記吧?!

 

睇到英文老師..好失望..我既成績肯定吾會進步吧-0-靠她- -

吾識罵人= =點解教10句子都要用個半鐘..浪費浪費浪費時間- -

點解要教see you later..難道我地英文底可媲美小三生..差得咁緊要= =媽..

好多科都系同一個老師全級教...依加好想調位...- -我好吾鐘意3C

 

-包青天有一個好娘親:}

2007-09-06 12:06 AM- [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | ... | 327 | »