..
睇 留 言*睇以前既留言- -好掂
F.1好白痴..好天真無邪*V*..
記起以前6個女仔既事-0-
時間會改變一切嗯...:}
專 屬 我 們 的 回 憶. . .不會忘記吧?!
睇到英文老師..好失望..我既成績肯定吾會進步吧-0-靠她- -
吾識罵人= =點解教10句子都要用個半鐘..浪費浪費浪費時間- -
點解要教see you later..難道我地英文底可媲美小三生..差得咁緊要= =媽..
好多科都系同一個老師全級教...依加好想調位...- -我好吾鐘意3C
-包青天有一個好娘親:}
|