|
今天又死了很多科,
但ENG合格也很好了,<!!
ENG:::對2份卷咁都對左2堂..
ISSSS又派卷,,,,慘得很..
GS:""派卷22222合格喔....XDDDDDDDDDDD
MATHSS對卷
LUNCH...學校AGAIN..
係到玩..KAI左.....係到笑談廣東話,,
HAHA::::超可愛丫.
FTP:一堂IS,,一堂週會!!
ISSS..咩係肥咩係胖,,
週會,,學生會....OK好笑的..
返到課室,,
有一張枱爛左..
好似傷殘人士咁,,,
超好笑,,XDDDDDDD
放左之後落左CANTEEN,,
SOMAN俾我地玩..XDDDDDDDD
你既水樽係我到呀..
要就問我攞啦..!!!
4:30走人,,
返龍門買野食..
今日真係黑仔..
 
打日記之時間:2007-01-23 06:10 PM
|