n日冇打過日記,,,,唔記得左..sor...
復活節完la
聽日又要返學,,汗,,
真係唔捨得個假期,打機計劃又完結埋=0=唉~"
返去又要對住尹雞,施丹,志文焗飯,,,頂9佢= =
又唔記得有咩功課,個書包郁都未郁過,,,
個氣球車又係未做過,聽日死得
岩岩sd完e貓俾小明老師...開心ing,,,,打住咁多先
冇心情打落去....
返黎la~去左4日中山,,,好玩-.-
去中山坐車要好耐!
中山d野食好正!
中山d按摩好爽!
中山冇機打好無聊!
好累累累累累...........
岩岩打打下機,老豆鑽緊野,鑽鑽下....突然停晒電-.-
原來跳左制...XDD""