餅碎の日誌*
ケーキの日記を砕く
楽しくて、悲しんでいて、全部日記に書くことを通る
ctc520
暱稱: ~碎餅=]
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
考試第一日
又到星期5
朋友wor....
生存左e個世界o既第14...
2007-05-17
文章分類
全部 (25)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 4 月 26 日  星期四   晴天


冷戰! 分類: 未分類

同貓王豪冷戰進入第2天

同佢一句話冇講過,我太嬲佢la./\.”

今日體育堂9分鐘!

死左(筋)

跑左18.5/.\死下死下......

唉-.-

以下係尹sir既罪行:

1.不正確教育-上堂一時講中文一時講下英文,導致多名學生聽唔明

2.不正確教育-教書淨係識教書裹面D野,唔另外出題目,好似冇左本書就唔識教咁

    (你要照書教,不如我地睇仲快啦!!使你教咩)

4.不正確教育-淨係識叫人做突擊練習,你悶唔悶D呀????

5.標籤人--數學堂竟然分下等人、中等人、上等人...(ON9999999)

6.威脅他人-成日用「出紅單」、「call屋企」威脅學生,構成學生心理影響

7.偏心1-男仔細細聲講粗口要call屋企/寫訓導....女仔大大聲講粗口就當聽唔到......

  (事例:今日林嘉賢大大聲屌尹sir老母,尹sir扮聽唔到)

8.偏心2-上次貓王豪上學期考試o既數學成績16分,我15分.....

    個尹sir竟然係咁讚貓王豪= ="""16分都好讚,仲要話貓王豪e排好努力.....我都15分啦- -唔黎讚下我-0-"

9.吹水1-上堂竟然講講下講耶穌= =""「耶穌要我地原諒人七十個七次」、「我對得住天對得住地......」

10.吹水2-佢曾經講過「有香港身份證既學生,test一定合格」,結果大半班學生唔合格=_=

 

--------------------------------------以上罪名成立----------------------------------------------------------

今日周駿傑同我講....佢阿媽會打去學校投訴尹sir~"~各位同胞慶祝吧!!!

to 貓王豪

好嬲你呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-----------------------------------------------

                   The End

謝謝同學對本日記的支持!!



2007 年 4 月 25 日  星期三   晴天


火滾~ 分類: 未分類

今日勁無聊~~~

睇埋d死人話劇~好悶又要遲放,,,

不過最憎就係某d人呢,出完貓唔撚認~~~

果d人呢呢呢~~~~~~

死雞撐飯蓋@_@

大把人都指證到你出貓呀~

有周駿傑啦,阿輝啦,豬頭啦,我啦,志狗狗啦.....梓豪!你仲敢唔認@v@?

to膠豪

唔該你出貓就高明d!

唔好另個頭果度扮擦眼鏡!

老師睇唔到你出貓唔代表我地見唔到!

「高分又話我出貓,低分又串我」

    ↑

商業堂邊個出貓呀?阿輝同埋志華都見到你出wo∼∼∼∼∼

數學又出貓啦(e樣係我地兩個有份出,你冇得唔認!!!!)
科學唔係未試過啦....,你同魚旦欣都有份抄我嫁,唔係你地有咁高分咩?
中文就大把人知啦~上次測驗考緊果陣你同我講「借黎抄啦」
我就即刻大大聲係全班果度講「咩話?借俾你抄丫?」
之後全班30人望住你笑啦?你夠彊話冇出過貓咩...

仲有科技堂呀!

成日測驗另去周駿傑度望答案

我,肥嘉,阿輝,周駿傑

4個人8隻眼見到你出貓啦

當我地盲呀∼∼∼∼∼

係咁醒既話呀,我e家問返你考過d野識唔識呀
竟然仲係尹sir面前話一次都冇出過貓?
你都幾識扮野wo,等我下學期發力,你就睇下你幾垃圾啦"""
廢物,垃圾,廢柴!!!!!!

你出貓唔認等同吳偉豪用完外掛唔認

無品兼扮野!!

如果你今次中期都輸俾我既話...

證明你出貓技術要改善喔@_@

(啊∼唔記得同你地講,我都有出數學科既貓貓= =”””不過我認wo∼

唔似某某人@_@)

謝謝朋友對本日記的支持!!!