好熱呀..............................
今日小息果陣,陳偉光鬧緊人....「俾左幾多次機會你呀?唔想讀就走啦!」
我岩岩係隔離經過....超大聲,嚇到我/.\好彩我唔係俾人鬧果個....
lunch....食麥當當....好味- -
到下午la,期待左勁耐,音樂會,
一開始我悶到訓左....
之後企鵝出場......我地成個禮堂d人情緒好高漲///]]
跟住見到企鵝拿住d假花成個膠婆咁...真係......on9爆
跟住阿輝話:「不如你同銓太(冼麗君)上台唱好好戀愛啦....................」
啞左+激死.....冇佢咁好氣-.- |