餅碎の日誌*
ケーキの日記を砕く
楽しくて、悲しんでいて、全部日記に書くことを通る
ctc520
暱稱: ~碎餅=]
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
考試第一日
又到星期5
朋友wor....
生存左e個世界o既第14...
2007-05-17
文章分類
全部 (25)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 4 月 24 日  星期二   晴天


2007-04-24 分類: 未分類

今日有落雨.....最憎e種天氣...

第三堂電腦堂...出面勁大雨~"~

晨讀堂同尹sir講出貓既問題~

一代貓王------梓豪

死都唔認囉.......99999999999利呀!

紅色暴雨...學校又唔俾早放...小佢= =

連續係咁上堂...悶到死- -"

放學果陣...趁梓豪去緊廁所係咁整佢~"~

係咁搖佢....超低能= ="

整到佢喊....勁搞笑....笑到我丫=.=佢咁易喊...""""

哈哈哈哈哈...愚蠢的同學啊!!如果想殺的的話..那就憎恨我吧!!

聽日要去果個元朗睇話劇,,,,小喇叭...實遲放啦...

唉/.\



2007 年 4 月 23 日  星期一   晴天


落湯雞-.- 分類: 未分類

今朝早好黑仔-.-...同阿輝行緊返學果陣竟然落大雨....

大雨到成身濕晒~"~跟本朦到睇唔到前面條路~"~

之後跑左一陣啦= =阿輝原來自已有帶傘都唔知= =

淋左一半路先用=.=激死~"~"~

返到學校...班友係咁笑囉~~他媽的!

果個陳梓豪呀,又話唔講冼麗君....返到學校咪又係講,假到死...超

頭果幾堂冇咩野-.-"""

lunch果陣,冼麗君就黎姣人...火都滾埋..一拳打左落去佢度~"~好心涼

去到第8堂,調左做音樂堂....

音樂考試=.="好彩老師笑左笑,睇到佢俾合格我=v=""

周俊傑果份超好笑...全部高音....唱死佢=.=

之後英文堂~"~老師冇黎,,,,玩左成堂~無王管= ="

放學lo,,,去左留堂班訓左成半個鐘~"~zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz................

哈哈..無謂的一天= =