今日俾陳偉光捉左去....
因為擅自用學校電腦-__-v
哈哈哈,廢o既佢,仲以為會寫訓導=_=v
哈哈哈!!傻佬-____-
放學我地班去左打班際足球
第一場a班對c班-.-""
見到何志明同阿生超勁~"~(阿生大概接受智敏既愛情力量=])XDDDDDDD)講笑也
贏左3:2.....哈哈,阿輝有份落場打,很帥=0=~
返到屋企5點-__-
今日冇咩特別野發生
淨係俾文西搞到d肌肉實晒=.=""
哈哈哈,今日留堂班走佬喔~~呵呵