今日好攰同好飽@@
朝早7點幾起身至夜晚10點幾翻屋企@@
7點幾至6點幾就系翻教會參加BanD SHOW + BBQ @@
至於今日又系爺爺壽星日@@
6點幾至10點幾就去左黃大仙飲@@
至此攰因時間長以產生&飽因食左兩餐形成@@
------------------------------------------------------------------
8點幾出地鐵站等fd&等等等完到樂富又等等等完翻到書院又繼續等等等到10點幾出車去尖鼻咀@
一落車一股異味潑潑潑身而黎&原來附近有個看不到而聞得到啲養豬場~難怪喇#臭臭臭..趕路中@
好彩到左個燒烤場冇曬味&但系環境一流...你明喇?不過都有地方俾我地夾Band@
原本我地捻住好似海角7號咁搭個棚起沙灘搞架&可惜康文署唔派...可惜可惜真可惜@
[開始祈禱完就燒燒燒左個幾鐘到我地噶BanD SHOW ] 環節@
Nic Band - 遇見:
BanD SHOW 完左去玩火車@@需要手動果種:

p.s翻車結果:牛仔褲破裂&被火車壓住..【今天上演了】@
玩到5點幾就搭車走&翻到樂富6點幾就直接去黃大仙飲呀爺果餐食到10點幾翻屋企@
仲有好多野冇寫@@
講真...驚寫到聽朝未寫完@@ |