呀強
cwkeung
暱稱: 呀強
性別: 男
國家: 香港
地區: 油尖旺區
最新文章
2011-07-19
2010-07-29
聖誕假期有感@@
2010-01-01,,新年一年
女生失常時-.-"
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
日誌統計
文章總數: 167
留言總數: 798
今日人氣: 46
累積人氣: 7721
每月文章
2009 年 8 月 19 日  星期三   酷熱


2009-08-19 驚訝 分類: 未分類

今日又冇理個鬧鐘繼續訓訓訓@@

 唉..#今次訓得失策&差啲...@@

好彩^^文明"打電話黎問我一唔一齊返學咋&唔系就..@@

補完習跟呀樂去旺中拎眼鏡..歡迎又一個4眼仔@@

去到眼鏡鋪..系咁試太陽眼鏡&不算自戀吧@@?

成日冇食過野都唔覺得餓..或許習慣了!!@@

夜晚食左碗飯又一日@@



2009 年 8 月 17 日  星期一   時晴時雨


補課 疲倦 分類: 未分類
英文差又要返學補習@@
逼人補習仲要逼人交錢@@
呢幾樣都唔重要@@
重要既系補極都唔識@@
怪系自己冇心記入腦@@
----------------------
近排日日訓到2點幾先識自己起身@@
但系宜家1點半又要補課&覺得有少少早@@
琴晚驚自己唔識醒交左鬧鐘11點響@@
嘈嘈嘈俾個鬧鐘嘈醒左@@
但系我熄左個鬧鐘繼續訓訓訓到12點9@@
咁樣算唔算冇自控能力@@?
起身J刻換校服&又唔知要帶啲咩翻學是但帶左個書包2支筆趕趕趕@@
翻到學校又唔知要去邊個課室補@@
無助的時候搵朋友..&喂喂:入邊個課室補課呀@@?
今次補暑期作業&無奈啲說:俾答案我地抄都算補@@?
傾傾計&腥腥sms就放學..輕鬆度過@@
--------------------------------
今日仲未食過野&放學就陪左fd去食M記@@
食完翻屋企拎件衫去換&琴日冇認真睇錯款..@@


2009 年 8 月 15 日  星期六   酷熱


尖鼻咀之BanD SHOW + BBQ @另+ 爺爺生日日 滿足 分類: 未分類

今日好攰同好飽@@

朝早7點幾起身至夜晚10點幾翻屋企@@

7點幾至6點幾就系翻教會參加BanD SHOW + BBQ @@

至於今日又系爺爺壽星日@@

6點幾至10點幾就去左黃大仙飲@@

至此攰因時間長以產生&飽因食左兩餐形成@@

------------------------------------------------------------------

8點幾出地鐵站等fd&等等等完到樂富又等等等完翻到書院又繼續等等等到10點幾出車去尖鼻咀@

一落車一股異味潑潑潑身而黎&原來附近有個看不到而聞得到啲養豬場~難怪喇#臭臭臭..趕路中@

好彩到左個燒烤場冇曬味&但系環境一流...你明喇?不過都有地方俾我地夾Band@

原本我地捻住好似海角7號咁搭個棚起沙灘搞架&可惜康文署唔派...可惜可惜真可惜@

[開始祈禱完就燒燒燒左個幾鐘到我地噶BanD SHOW ] 環節@

Nic Band - 遇見:

BanD SHOW 完左去玩火車@@需要手動果種:

p.s翻車結果:牛仔褲破裂&被火車壓住..【今天上演了】@

玩到5點幾就搭車走&翻到樂富6點幾就直接去黃大仙飲呀爺果餐食到10點幾翻屋企@

仲有好多野冇寫@@

講真...驚寫到聽朝未寫完@@