| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 7 日 星期五  |
發表時間:2009-08-08 03:17 AM  |
分類: 未分類 |
今日好攰@@
去左買書&行街&游水@@
--------------------
12點訓醒@@
屋企都冇曬人喇@@
玩左陣電腦@@
點幾就自己煮面食@@
食完就喳喳林出街@@
----------------
2點3約左fd起佐敦等去買書@@
去左間叫【學友書x】買@@
雖然系86折@@
但系要行幾遠路先到@@
行行行等等等&買完喇@@
喲..重到死@@
但系仲差好多本先買齊@@
買完就打的翻mk@@
------------------
翻到mk捻住翻屋企擺書先再行街@@
班fd話幫佢地擺埋@@
跟住咪齊齊去左我屋企@@
我間房好亂..@@
俾佢地見到曬..@@
仲有呀@@
班友仔飲曬我啲益力多..@@
跟住就去左行街@@
行行行完@@
5點幾就翻屋企@@
捻捻下夜晚又冇野做@@
跟住就約左佢地游夜水直落@@
--------------------------
6點幾游到9點@@
游水啲事就略略略@@
游完各自歸家@@
|
| 不吐不快 |
分類: 某些事 |
今天白天在家裡悶了半天@@
因為今天早上在家裡訓了大半天@@
今天白天過了變晚天@@
晚天出街行了小半天@@
這就是我啲今天@@
聽日叫明天@@
明天北上探公公和婆婆又一天@@
所以我會在大陸住幾天@@
你掛住我啲會是哪一天@@?
我希望是以後啲每一天@@
O(∩_∩)O & ~\(≧▽≦)/~ & (*^__^*) &
-------------------------------------
今晚陪左fd出街行@@
開始唔系好想出@@
跟住俾fd哄哄下就出左@@
原本去銅鑼灣行架@@
但系我見落雨@@
+上我又有少少唔想出@@
跟住就改左行我屋企附近mk喇@@
不好意思搞到佢地曬錢買錯票@@
----------------------------------
行行下呀媽打電話黎叫我早啲翻屋企@@
話聽日要翻大陸要早起身唔好玩咁夜@@
唔知咩事@@
我又習慣咁同佢開始鬧起交@@
我知我咁既態度會令你好心痛@@
我真系好想親口同你講聲「對唔住」@@
但系我做唔到@@
對唔住@@ |
2009 年 7 月 21 日 星期二  |
| 又游水日 |
分類: 未分類 |
今日訓到都幾宴@@
訓醒屋企人都翻曬工@@
註定又要自己煮面食@@
食完又系玩電腦@@
玩到5點就換衫@@
跟住出佐敦等fd去游水@@
--------------
6點游到8點幾@@
又俾我發現左1個[珍]@@
好白癡@@
竟然有班人起游泳池玩開車@@
一個搭住一個噶脖頭@@
8個fd一齊玩好壯觀@@
排得好長@@
吸引左唔少目光@@
果班人就系我地喇O(∩_∩)O哈!@@
唔知救生員幾時會鬧呢?@@
------------------
翻到屋企都10點幾@@
呀媽又話留飯俾我@@
翻到屋企又冇煮@@
又要自己煮面食@@
-----------------
今日又有fd約我聽日BBQ@@
但系我約左其他fd踩單車@@
so明天單車路上@@
今日打住咁多@@
( ^_^ )/~~ |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 56 | »
|