| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 發表時間:2009-08-13 02:51 AM |
分類: 未分類 |
琴晚訓得好辛苦@@
個枕頭俾左表弟用@@
搞到我要用書當枕頭@@
硬邦邦訓得好唔舒服呀@@
4點我開始訓@@
表弟就通宵左@@
訓訓訓到下午3點@@
訓醒煮左2面食@@
食完表弟過左陣就翻屋企@@
玩左陣電腦話咁快就夜晚喇@@
呀媽放工一翻黎就嘈@@
翻黎發洩@@?
感情越來越差@@
今日有少少牙痛@@
跟住食雪糕有少少效@@
凍到隻牙冇知覺就唔得痛@@
夜晚睇電影睇到2點幾@@
睇完就打日誌@@
宜家隻牙仲有少少痛~~(╯﹏╰)@
完@@~
|
| 2009-08-11 |
分類: 未分類 |
今日又訓到晏一晏@@
訓醒自己煮面食@@
今次啲面好難食@@
煲咗2次仲系硬邦邦@@
食咗少少碗面就要同垃圾桶相聚@@
6點又約fd游夜水@@
游完去咗深水步食譚仔@@
食完表弟跟我翻屋企訓@@
好彩有2部電腦唔洗掙@@
不過身為表哥我都會讓俾佢玩噶@@
但系佢都唔細@@
細我1個月甘大@@
完@@ |
2009 年 8 月 9 日 星期日  |
| 發表時間:2009-08-10 03:01 AM |
分類: 未分類 |
今日訓訓訓醒屋企又冇人@@
捻住煮麵食喇@@
點知呀媽煲左粥@@
咁食左就當午餐@@
食完玩電腦玩玩玩到4點幾@@
跟住就出街陪fd睇眼鏡@@
睇睇下就去左買書@@
買左2本宗教@@
行行行到6點幾翻屋企@@
今次收穫得對拖鞋@@
翻到屋企一陣fd又又又約游夜水@@
7點幾游游游到9點幾@@
游游下fd話見到個同學@@
但系我冇戴眼鏡遠遠睇不清@@
游游游完去左食野@@
個fd帶左我去食粥@@
又又又粥..@@
唔想食就行行行去搵m記@@
行行下..咦@@
咁面善o既@@
到左表弟屋企樓下..@@
搵到m記食食食完坐坐坐到11點走佬@@
我就陪fd去左等佢家姐放工@@
佢家姐自己做做做一間7仔@@
睇落好好好辛苦..@@
我地起7仔外面睇雜誌等等等到12點收工@@
系時候我要翻翻翻屋企喇@@
去搭地鐵翻mk@@
尾班車等等等左10min好耐@@
翻到屋企好意外咁..@@
家姐問我夠唔夠錢洗@@
我話夠..@
但系家姐仲系俾左錢我@@
好開心@@
跟住我就翻左房玩電腦@@
玩玩玩到宜家寫日誌..@@
接下來訓教( ^_^ )/~~@@ |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 56 | »
|