PA.................................DAYDREAMING!!
IF 5A成班上去唱K∼我覺得成件事幾正同幾型 =]
放學返HOME煮撈面*當我掩著蓋倒水時,,
竟然D面跌晒出尼==''得番一半有得食..
都吾知好笑定喊囉,,IF阿媽在家中,,又話我KAI嫁喇..
咁大個人做少少事都搞成咁=V=*唉____
不過HONEY話換個角度睇就係可愛喎...哈(冷笑)‥嘜係嫁咩??
有人會咁諗嫁咩,,白痴蠢材冇腦咋掛!!!
洪梓珊,,吾該你醒少少啦..吾好做社會既渣滓 .V.
有嘜解究咁似李英宰鬧韓智欣對白既??=0=
有人說過︰等待是一種快樂,期待也是一種幸福。
然而我不享受這過程,只欲知道答案。
又有人說過︰得不到的是最好。
有人反駁,既然得不到,那會知道他是最好?
但我仍相信即使不是最好也不會是差。 =V=救命,,我講緊咩呢??
HONEY::吾好再吾開心喇‥佢吾值得你為左佢而搞到E+咁!!
你重記吾記得我同你講過做人最緊要吾好委屈自己呀∼
你E+咁樣吾會有人可憐你嫁,,都頭來咪又係自己辛苦''咁又何苦呢??
做人最緊要係適當既時候識得放手*對你同佢都係一件好事。
吾好再執著誰對誰錯,,事情已經發生左,,就要清醒D,,吾好再自欺欺人
即使留得住也是一個軀殼!!沒有意思的。
下次見到你,,我要係開開心心既HONEY∼有咩事即管同我講啦••
就算幫吾到你,,講出尼都會舒服D嫁,,我相信你係一定做得到 =]