CIMG0013.jpgCIMG0011.jpg

 

 

 

 

 

63.jpg

阿梓

 BIRTHDAY  8 JULY

 頭號偶像  容祖兒

 MSN  cyahilary@hotmail

 座佑銘  做人最緊要靠自己

 短期目標  5A會考成功 

 


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

FD'S COMMENTS

 
最近三個月尚無任何留言
 

 

2006-12-15

 

FRI

 

 

終於有時間PO番D相*

..因為我一不小心DEL晒阿媽之前去玩D相

不過好彩吾係SPORT DAY同旅行D相,,不然我會喊死!!

合照 XD

本應想扮流星花園,,E+吾知變左咩=V=(中間O個幅)

大合照,,出年可吾可以咁齊齊整整呀??

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2006-12-12

 

TUE

 

 

PA.................................DAYDREAMING!!

IF 5A成班上去唱K∼我覺得成件事幾正同幾型 =]

放學返HOME煮撈面*當我掩著蓋倒水時,,

竟然D面跌晒出尼==''得番一半有得食..

都吾知好笑定喊囉,,IF阿媽在家中,,又話我KAI嫁喇..

咁大個人做少少事都搞成咁=V=*唉____

不過HONEY話換個角度睇就係可愛喎...哈(冷笑)‥嘜係嫁咩??

有人會咁諗嫁咩,,白痴蠢材冇腦咋掛!!!

洪梓珊,,吾該你醒少少啦..吾好做社會既渣滓 .V.

有嘜解究咁似李英宰鬧韓智欣對白既??=0=

 

 

有人說過︰等待是一種快樂,期待也是一種幸福。

然而我不享受這過程,只欲知道答案。

又有人說過︰得不到的是最好。

有人反駁,既然得不到,那會知道他是最好?

但我仍相信即使不是最好也不會是差。 =V=救命,,我講緊咩呢??

 

HONEY::吾好再吾開心喇‥佢吾值得你為左佢而搞到E+咁!!

你重記吾記得我同你講過做人最緊要吾好委屈自己呀∼

你E+咁樣吾會有人可憐你嫁,,都頭來咪又係自己辛苦''咁又何苦呢??

做人最緊要係適當既時候識得放手*對你同佢都係一件好事。

吾好再執著誰對誰錯,,事情已經發生左,,就要清醒D,,吾好再自欺欺人

即使留得住也是一個軀殼!!沒有意思的。

下次見到你,,我要係開開心心既HONEY∼有咩事即管同我講啦••

就算幫吾到你,,講出尼都會舒服D嫁,,我相信你係一定做得到 =]

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2006-12-11

 

MON

 

 

[[[我白痴??(扮姐)我吾腦諗野??(都係扮姐)..........

我第日出尼做野實會俾人呃??我真係做咩都吾掂??]]

我真係吾識分你D說話係認真定係講笑!!實在笑吾出*

呢個世界真係冇咩人真正了解我..要穩個明白我既人真係咁難??

你們所說的話‥我一句也不想搭上∼我不稀罕!!

 

要來的擋不住,要走的留不住,別再想。

我知道那天是第一次  唯一一次  也是最後一次。

 

以前要聽幾次先記到個MELODY,,

今次聽1次就記得*聽完真係人都開心D嫁囉 XD
 
咁我諗我要日日起身都聽一次喇=V=
 
心花怒放-JOEY 
 
平日我唱K歌 平日我有把鎖
還是我習慣獨個生活太耐 想你來釋放

一直等一種感覺 今天終於有點狂
不想正常 心花正怒放

春風給我按摩 彷彿有滿天櫻花抱起我
街燈使我發光 彷彿千百串煙花慶祝我
喜歡你喜歡我 其實試過很多 其實信過因果
還是我沒有學過享受愛情 想你來揮霍

一直等一種感覺 今天終於有點狂
不想正常 心花正怒放

*春風給我按摩 彷彿有滿天櫻花抱起我
街燈使我發光 彷彿千百串煙花慶祝我
不必想到太多 只知道你的天花也親我
不必給我太多 請將千百紮心花送給我

喜歡你喜歡我 差些遺忘了快樂
差些從此專心工作 然後似瘋也像狂的拍拖

*REPEAT
 
 
 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]