之前個日記俾人BAN左 ,,, 要俾錢先可以繼續用 '''
都吾知有冇搞錯既 ‥ 當初講明話吾駛GA MA *
以前D野冇晒LU >^< ... 唉 !!! 又O徙D時間搞過個新既 ••” 煩 //
BOA真係好鬼死型 ,,, >V< 跳舞超正 .. STAR唱歌又好聽 ∼
原來 {{ WITH LOVE }} 呢隻碟有STAR GE >> I THINK I <<
搞到心郁郁想買 ... 但呢排又手緊WOR * 都係遲D先算啦 !!
BI GE SAD TANGO都未買TIM AR .. 簡直攞我條命 ,,,
尋晚睇番 {{ 假如愛有天意 }} ‥ 真係勁感人 ,, 雖然之前睇過 ,, 又悶悶地 ..
但都堅持睇晒先訓 ... 實在太正 * 愛上韓/日劇AR ...
MY GIRL ,,, DL左又未睇 // 不過次次都要死人先安樂既 ..
[[ 藉著雨點說愛你 ]] 竹內結子又走左 ∼ [[ 在世界中心呼喚愛 ]] 又白血病死左 ...
遲D喬妹既 [[ 浪漫注意報 ]] 改篇 [[ 在 ]] 又係要死 !!
餐餐都要死人先安樂既 ,, 不過吾死 ... 又點會喊丫 ..