| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
2006-06-06 |
|
TUE*

|
|
呢排成日吾記得帶野 ‥ DISCUSSION D人又吾講野 '' 係咁DEAD AIR ‥ 仲有排山倒海既書未溫∼煩 !! 終於搞清楚 ,, 原來是美麗的誤會 * 都係問清楚好D =]
1.現在時間? 05::47
2.現在地點? MY HOME
3.現在聽緊? Leeds - Nothing's gonna change my love for you
4.最喜愛月份? 9
5.最討厭月份? 8
6.最喜愛日期? /
7.最討厭日期? /
8.最想認識的人? "你"
9.最想應該一早認識的人? 同上
10.最想忘記的人? /
11.最喜愛電台? 903
12.最討厭電台? 997
13.最喜愛DJ? LEO '' 森美
14.最討厭DJ? 啤梨
15.最想佢手羅最愛歡迎女歌星? 吾駛想..偶像拎左啦''
16.最想佢手羅最愛歡迎男歌星? 一個也沒有
17.最想佢手羅最愛歡迎組合? CREAM =口=
18.最常唱的歌? 竟然冇
19.最喜愛樂壇04新人? 吾記得左有邊D啦
20.最討厭樂壇04新人? 同上
21.最喜愛樂壇05新人? 謝安琪
22.最討厭樂壇05新人? SOLAR
23.最愛04年的歌? 04 ?? E+06喇WOR..同你記著呀
24.最討厭04年的歌? 同上
25.最愛05年的歌? 同上
26.最討厭05年的歌? 同上
27.最愛合唱歌? 冇
28.最討厭合唱歌? 冇
29.最愛兒歌? 百變小櫻 =V=
30.最討厭兒歌? 烏卒卒
31.最想唱給父母聽o既歌? 世上只有
32.最想唱給朋友聽o既歌? 朋友仔
33.最想唱給情人聽? 說愛你
34.最想唱K但K房無得唱o既歌? 所有容祖兒冇PLUG既歌
35.生日時最想聽o既歌? 生日歌 -V-
36.新年時最想聽o既歌? 吓 ..
37.聖誕時最想聽o既歌? WT'S UP??
38.世界末日時最想聽o既歌? 天空
39.o黎緊會買誰的碟? 看來都是容祖兒,,除了她,,其實都不買
40.最近邊隻碟送俾你都唔要? TWINS新國語碟
41.如果有專人作首歌俾你,你會揀邊個曲詞編監? BI
42.最喜愛曲詞編監組合? 陳輝陽+林夕
43.最討厭曲詞編監組合? NO
44.最期待曲詞編監組合? 陳輝陽+JOEY
45.最想睇MV? /
46.最好笑MV? /
47.最悶MV? 多的是
48.最陽光MV? /
49.最黑暗MV? /
50.最意識不良MV? /
51.最有關係的兩個MV? /
52.最愛新聞報導員? 趙海珠
53.最討厭新聞報導員? 多的是
54.最喜愛雜誌? MINA
55.最討厭雜誌? 忽週等8卦MAGAZINE
56.最喜愛報紙? '冬'方
57.最討厭報紙? APPLE
58.最喜愛代言人? JOLIN,,BI,,JOEY
60.最討厭代言人? 莫文尉
61.最喜愛包? /
62.最討厭包? 我吾鐘意食包
63.最喜愛蛋糕? MANGO CAKE
64.最討厭蛋糕? 芝士CAKE
65.最喜愛糖水? 有MANGO就得
66.最討厭糖水? 黑蚊蚊..吾COLOURFUL
67.最喜愛校長? /
68.最討厭校長? NOW
69.最喜愛交通工具? MTR & MINI BUS
70.最討厭交通工具? BUS
71.最喜愛公園? /
72.?最討厭公園? 樓下GE PARK
73.最喜愛跟誰合照? FD
74.最討厭跟誰合照? /
75.電腦最多誰的歌? JOLIN,,JOEY,,韓國歌手
76.電腦最多誰的相? JOEY,,RAIN
77.手電用緊咩鈴聲? 吾知嘜鬼野
78.想轉邊首鈴聲? BI GE FREE WAY
79.想用邊首鈴聲但市面上無得download ? 麻煩你
80.英文譯名(Chan Tai Man) or英文名(Tom) ? ??
81.香港島or九龍or新界? NT
82.kinder繽紛樂or m&m ? M&M
83.下晝卡通片 or深夜卡通片? AFTERNOON
84.音樂潮or勁歌金曲? 勁歌
85.歌or demo? SONG
86.連鎖店or特許經營? 連鎖店
87.陸加俊or占? =V=..
88.蔡輕麟 or奴? =V=..
89.哨牙婆or朱薰? 朱薰姨
90.Silly Thing or EEG ? 雖然偶像是EEG,,但我討厭它
91.Ban Ban Music (謝安琪間唱片公司or BoomBeat (官恩娜間唱片公司) ? 廢的
92.如果你可以話事,你會想幾時出世? 吾變
93.如果你可以話事,你會揀讀邊間幼稚園? 吾變
94.如果你可以話事,你會揀讀邊間小學? 吾變
95.如果你可以話事,你會揀讀邊間中學? 吾變
96.如果你可以話事,你會揀讀邊間大學? 吾讀=V=
97.如果你可以話事,你會想開咩鋪頭? 3
98.copy from? www.xangascript.info -0-
99.haha~~~ o的問題係咪好無聊呢? 你知就好
100.而家幾點? 06::13
|
|
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006-05-31 |
|
WED*

|
|
買了{{一公升的眼淚}} !! 挺貴唷 .. 應該頗感人的 ..
好// 打破我的記錄 ,, 看看幾時看得完 =V= ...
今朝一打開娛樂版 '' WOO .. 太好了 ''
夢想成真呢 !!! 期待待待待待 !!!
1.有冇試過買野向阿媽報大數以圖呃阿媽錢: 吾會做D咁既事嫁 XD
2.有冇上過咸網: 冇 ... 但有睇咸相 '' 哈哈 ,,, 容祖兒裸照
3.你想曾蔭權做2年定5年: 吾好做 .. 吃力不討好
4.有冇偷睇過人沖涼: 有呀 ,, 我細佬 ,, 我地好CLOSE GA 呵 !!
5.有冇睇過報紙的風月版: 吾覺意都會有掛 .. 哈
6.鍾意咩音樂類型: R&B
7.最常講GE粗口係乜: 妖 .. 吾算 ?? D人話係 =口=
8.鍾唔鍾意Avril Lavigne: 麻麻啦
9.孫中山幾時死: 邊個尼嫁 .. =V=
10.有冇試過除晒衫影相: 遺憾地 .. 冇WOR
11.你覺得香蕉似乜: 似吾係女性既野 .. GET吾GET到呢 ??
12.某d野你係咪等到大減價先會買: SURE
13.識唔識講法文: 識 .. Si j'etais Carla 哈 ''
14.食漢堡包時會唔會拎走舊青瓜: YES
15.覺得人生乜野係最重要:享受 ..
16.死前一定要做: 諗吾到
17.你有冇紋身: NO
18.孟加拉有幾多人口:鬼知麼
19.呢排想睇咩戲: 職業特工3
20.請發誓你會誠實作答以下問題:
1.裸睡: NO .. 應該幾FREE '' 但覺得吾衛生囉 ==''
2.暗戀學校既老師: D MISS AR SIR GE質素好到咩咁 !!
3.偷野: ALWAYS GA LA XD
4.俾人偷野: ALWAYS GA LA XD
5.背叛情人: NO
6.見過人死: NO
7.企圖自殺: NO .. 思想上有 =0=
8.搞到人大肚/俾人搞大個肚:我都想試下搞大人個肚 .. 爽 =V=
9.被遺棄: 被遺棄的公主 ?? STEPHY >3<
10.考試唔合格: ALWAYS ..
11.界手: NO // 怕痛 .. 吾敢WOR
12.被拘捕: 坐過監TIM
13.逃學: 半日咁多囉 !! -口-
14.被出賣: 刻骨銘心
15.被玩弄感情: 友情 .. -W-
你係咪
1.靚仔/索:/
2.蠢: SURE
3.有魅力: /
4.怕癢: 勁怕
5.多愁善感:我既特徵
6.性感: 感性就有份 -0-
7.聰明: 睇下咩事啦
8.易呃: 都幾GA
9.脆弱: 心靈身靈TOO
10.自信: 自卑就有 =口=
11.單眼皮: RAIN >3< 我愛
12.食得辣: 一D都吾得
如果要你向以下既人講一句野,你會講:
1.鍾意既人: 其實你知吾知我係邊個 =0=
2. 前度情人: /
3.仇人: D人話冤家最後會係埋一齊 .. 咁我地咪 ... 哈
4.你偶像: 加油 XD .. 支持你的 !!
5.死左既親人: 係上面玩得開心D
6.你隻寵物: /
7.董建華: 吾做係明智既選擇 .. 你根本吾係呢方面既材料 '' 你又吾係冇$ '' 何必咁辛苦呢
8.樓下既看更: 廢的 .. 成日ZZZ
9.李嘉誠: 邊個 '' 有兩個GA WOR ..
10.最憎既老師: 多謝你 ..
11.阿拉丁神燈果個神仙: 我做你主人 XD
12.最遙遠既朋友: 好掛住你呀
13.出賣過你既朋友: 多謝你令我上了寶貴的一課
14.William Hung: 你係得既 .. 佩服 !!
二揀一:
1.電視/收音機: TV
2.性/愛: 愛
3.LV/GUCCI: GUCCI
4.蔡楓華/Willian Hung:揀吾落手WOR
5.李小龍/李連杰: 同上
6.美國/日本: 法國 =]
7.有樣冇腦/冇樣有腦:有樣有腦
8.903/新城:903 LA SURE
9.黃貫中/周國賢: ENDY CHOW
10.坐/企係度睇SHOW: 企 .. HIGH好多
11.YAHOO/MSN: MSN
12.自拍/俾人影: 自拍
13.崔尚宮/韓尚宮: 吾知邊個打邊個 ,, 哈 ,, 我做皇上
14.NIKE/ADIDAS: ADIDAS
15.唱K/睇戲: 睇戲
16.《MILK》/《新MONDAY》: MON
17.DOWNLOAD歌/買正版︰ 正版
18.UA/百老匯: UA
19.米奇/米妮: PC DOG
20.睇樣/睇內涵: 內涵
21.VCD/DVD: DVD
22.天使/魔鬼: 天使
23.有錢但唔開心/開心但唔有錢:開心冇$
24.事業/愛情: 事業
25.M&M/彩虹糖: M&M
26.《功夫》/《少林足球》:兩套野都好CHEAP WOR
27.讀書/工作: 讀書
28.樣貌/身材: 樣
29.媽咪/爸B: MUM
30.結婚/唔結婚: 吾結
|
|
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006-05-30 |
|
TUE*

|
|
〝因神經質 ∼ 再次令我身邊既人摸不著頭腦 ••剛看完太陽寄來的RAIN GE CD-ROM,,WOO .. 很正呀X D 型屎了 !!! 變了 ** 吾要6200喇 ‥ 我要另一部 ''' 真係變得快 .. 呵2 ,,矛計啦 =] 我要粉紅色O個部電話呀 !!!!!!!!!!!!! 
EEE ... 出特別版WOR ''' 真好險,,爭D前幾日就買左舊版 !!! 今次仲有5首歌GE MV WOR ... 吾得 *** 尋日講好左我要節衣縮食嫁喎 KAKAK ,,, UM '' 諗下先啦 >V< WOO ‥ 咁多野要買 ... 好彩上次冇買到JOLIN隻碟姐 !!


|
|
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | » |